Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam dobrze ustawiony UVW maping w max'ie wszystkie teksturki są ładnie nałożone, a jak przenoszę do Maxwell studio i nakładam maxwellowy materiał z tą samą teksturą najczęściej występuje sytuacja, że na obiekcie jest odwrócona do góry nogami... Czemu tak się dzieje, co muszę zmienić żeby ładował je tak jak trzeba?

 

Z góry dzieki za odpowiedź.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem jak w maxie3d ale ja jak nakładam tekstury maxwellowskie w archichadzie to mam opcje zeby eksportować scene do mxs. Później kiedy tą scene otwieram w Maxwell Studio to już mam materiały ładnie przypisane i dobrze nałożone.

Napisano

Bo os v jest zapewne w przeciwnym kierunku w maxie. Tak sie czesto

dzieje eksportujac bez patrzenia na lewo/prawo recznosc ukladu wspolrzednych,

albo wlasnie kierunku uv, niektore narzedzia (np fbx exporter jesli sie nie myle)

zapamietuja ustawienia ukladu wspolrzednych i potrafia poprawnie odtworzyc

dane w innym ukladzie.

 

zrob "v = 1 - v" jakims skryptem i bedzie dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności