kamiru Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 Mam dobrze ustawiony UVW maping w max'ie wszystkie teksturki są ładnie nałożone, a jak przenoszę do Maxwell studio i nakładam maxwellowy materiał z tą samą teksturą najczęściej występuje sytuacja, że na obiekcie jest odwrócona do góry nogami... Czemu tak się dzieje, co muszę zmienić żeby ładował je tak jak trzeba? Z góry dzieki za odpowiedź.
ledman Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 Nie wiem jak w maxie3d ale ja jak nakładam tekstury maxwellowskie w archichadzie to mam opcje zeby eksportować scene do mxs. Później kiedy tą scene otwieram w Maxwell Studio to już mam materiały ładnie przypisane i dobrze nałożone.
dokturpotfor Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 Bo os v jest zapewne w przeciwnym kierunku w maxie. Tak sie czesto dzieje eksportujac bez patrzenia na lewo/prawo recznosc ukladu wspolrzednych, albo wlasnie kierunku uv, niektore narzedzia (np fbx exporter jesli sie nie myle) zapamietuja ustawienia ukladu wspolrzednych i potrafia poprawnie odtworzyc dane w innym ukladzie. zrob "v = 1 - v" jakims skryptem i bedzie dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się