Napisano 6 Listopad 200915 l Mam dobrze ustawiony UVW maping w max'ie wszystkie teksturki są ładnie nałożone, a jak przenoszę do Maxwell studio i nakładam maxwellowy materiał z tą samą teksturą najczęściej występuje sytuacja, że na obiekcie jest odwrócona do góry nogami... Czemu tak się dzieje, co muszę zmienić żeby ładował je tak jak trzeba? Z góry dzieki za odpowiedź.
Napisano 6 Listopad 200915 l Nie wiem jak w maxie3d ale ja jak nakładam tekstury maxwellowskie w archichadzie to mam opcje zeby eksportować scene do mxs. Później kiedy tą scene otwieram w Maxwell Studio to już mam materiały ładnie przypisane i dobrze nałożone.
Napisano 6 Listopad 200915 l Bo os v jest zapewne w przeciwnym kierunku w maxie. Tak sie czesto dzieje eksportujac bez patrzenia na lewo/prawo recznosc ukladu wspolrzednych, albo wlasnie kierunku uv, niektore narzedzia (np fbx exporter jesli sie nie myle) zapamietuja ustawienia ukladu wspolrzednych i potrafia poprawnie odtworzyc dane w innym ukladzie. zrob "v = 1 - v" jakims skryptem i bedzie dobrze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto