silmariena Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 Witajcie, mam problem takowy... składam animacje w AE zbudowaną z elementów które robiłam we flashu, oraz jakieś png i inne warstwy... problem polega na tym, ze przy podglądzie oraz końcowym avi animacje flashowe migotają, tak jakby brakowało w nich klatek, co oczywiście sprawdziłam, wszystko z nimi gra. Dodatkowo wspomnę że przy podglądzie migotanie to występuje losowo w rożnych miejscach, natomiast w avi jest już w konkretnych (nie przesuwa się). Po rozmowie z Pawłem(hesus) sprawdziłam, czy tyczy się to rozbieżności w ilości klatek, ale taka nie występuje, jak sprawdzilam, i tu (AE) i tu (flash) jest taka sama ilośc klatek, czyli 24. Druga sprawa: czy wiecie czy jest jakaś szansa by AE czytal animacje zagnieżdżone w symbolach... takie marzenie na przyszlosć :P bądź mój brak świadomości na dzień dzisiejszy :)
silmariena Napisano 9 Listopad 2009 Autor Napisano 9 Listopad 2009 "Czy problem występuje gdy render z AE jest do pojedynczych klatek?" nie bardzo rozumię o co chodzi w tym zdaniu, jestem początkująca w AE elementy z flasha... importuje swf, nie wiem za bardzo o co innego może chodzić względem formatu... animacje zagnieżdżone, czyli zawarte w symbolu we flashu... teraz muszę wszystkie animacje rozpracowywać na głównej linii czasu, nic nie może być animowane wewnątrz symbolu bo AF tego nie czyta
CzAk1 Napisano 9 Listopad 2009 Napisano 9 Listopad 2009 Z animacjami w symbolach może byc problem. Dla przykładu sam Flash nie czyta animacji wewnątrz symbolu, gdy sa one importowane do sceny wraz z innym *.flv.
kannu Napisano 9 Listopad 2009 Napisano 9 Listopad 2009 serwus :) silmariena - wiesz co , tak się zastanawiam , czy nie prosciej byłoby ci to narysować w afterku od poczatku. ewentualnie zrobic sobie ten filmik z flasha jako podkład w afterku i odrysować. Oczywisćie o ile to jakas w miarę prosta sprawa - np. jakas animacja na zliczeni czy coś takiego. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
silmariena Napisano 10 Listopad 2009 Autor Napisano 10 Listopad 2009 (edytowane) wstępnie, dziękuje wszystkim za rozkminianie problemu :) filmik to historyjka z kilkoma postaciami, one tam cos działają, opowiadają itp. mało istotne, taka bajeczka klip robię poprzez make movie w render queue, sprawdziłam z eksportem (output model) do tiff sequence i okazuje się, ze niektóre klatki wypluwa z dziurami (w sensie na klatce nie ma np jednej postaci) przy czym jak juz wcześniej pisałam, swf nie ma takich dziur, w fla są wszystkie klatki Łukaszu, nie znam na tyle AE i na dzien dzisiejszy przerysowanie tych animacji wydaje mi się rzeczą wrecz niewiarygodnie trudną i pracochłonną :/ aaa skryptów, to już wogóle nie czyta... an to nie licze, ale fajnie jakby te animacje wew symbolu czytał, chodzi mi głównie o zapętlenie... by nie powtarzać w kółko warstw może wiecie jak zapętlić w AE animacje z flasha? np chodzącego ludka (mam we flashu zrobiony jeden cykl) Edytowane 10 Listopad 2009 przez silmariena
CzAk1 Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 A jeszcze zapytam, bo nie pamiętam, czy można sprawić, aby zagnieżdżone animacje we Flashu miały inny fps niż główna? Czy jest to ustawienie per projekt. Klipy są uzależnione od ustawień całego projektu, bo wewnątrz tego projektu działają. Nie wiem jak jest w CS4, ale w starszym Flashu się nie da uniezależnić takich rzeczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się