mithil Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 Szukalm na forum ale jakos nie znalazlem. Chodzi mi o to ze zanimowalem czlapanie dinozaura i chce to zapetlic abym nie musial kazdego kroku od nowa animowac. Kiedys na zajeciach bylo pokazane jak sie robi blok z takiego ruchu. Cos tam w dope sheet sie robilo ale jak to juz nie pamietam niestety. No ale oczywicie pamietalem to przez 2 zajecia a potem zapomnialo sie bo nie bylo potrzebne :/
sebx Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 Wystarczy skopiowac te klatki na ktorych on idzie i odwrucic i tak ile razy Ci trzeba
kamode Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 Dope sheet... to mi pachnie majką. Ja bym zrobił to w trax editorze ze względu na przejrzystą i prostą kontrole ruchu. Tworzysz character set z dinozaura następnie w trax editorze robisz klip animacji, duplikujesz go i przesowasz na koniec pierwszego klipu - logiczne. Ale w sumie jeszcze prosciej zrobisz to w graph editorze dla każdej krzywej animacji wybierając post infinity -> cycle.
mithil Napisano 8 Listopad 2009 Autor Napisano 8 Listopad 2009 Nie, chodzi o maxa... Wgladalo to tak ze robilem z animki taki blok na nastepnie moglem go umiescic na listwie czasu i kopiowac w nieskonczonosc. Kombinuje juz troche i nie umiem tego zrobic..
kamode Napisano 8 Listopad 2009 Napisano 8 Listopad 2009 Nie znam za dobrze maxa, ale z tego co pamiętam to w dope sheet wybierasz narzędzie Select Time, zaznaczasz wszystkie klucze tworzące animacje następnie kopiujesz je narzędziem Copy Time i wklejasz na koniec starego wycinka czasu Paste Time
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się