Jump to content

Recommended Posts

Posted

Szukalm na forum ale jakos nie znalazlem. Chodzi mi o to ze zanimowalem czlapanie dinozaura i chce to zapetlic abym nie musial kazdego kroku od nowa animowac.

Kiedys na zajeciach bylo pokazane jak sie robi blok z takiego ruchu. Cos tam w dope sheet sie robilo ale jak to juz nie pamietam niestety. No ale oczywicie pamietalem to przez 2 zajecia a potem zapomnialo sie bo nie bylo potrzebne :/

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

Dope sheet... to mi pachnie majką. Ja bym zrobił to w trax editorze ze względu na przejrzystą i prostą kontrole ruchu. Tworzysz character set z dinozaura następnie w trax editorze robisz klip animacji, duplikujesz go i przesowasz na koniec pierwszego klipu - logiczne.

Ale w sumie jeszcze prosciej zrobisz to w graph editorze dla każdej krzywej animacji wybierając post infinity -> cycle.

Posted

Nie, chodzi o maxa... Wgladalo to tak ze robilem z animki taki blok na nastepnie moglem go umiescic na listwie czasu i kopiowac w nieskonczonosc.

Kombinuje juz troche i nie umiem tego zrobic..

Posted

Nie znam za dobrze maxa, ale z tego co pamiętam to w dope sheet wybierasz narzędzie Select Time, zaznaczasz wszystkie klucze tworzące animacje następnie kopiujesz je narzędziem Copy Time i wklejasz na koniec starego wycinka czasu Paste Time

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy