mithil Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Szukalm na forum ale jakos nie znalazlem. Chodzi mi o to ze zanimowalem czlapanie dinozaura i chce to zapetlic abym nie musial kazdego kroku od nowa animowac. Kiedys na zajeciach bylo pokazane jak sie robi blok z takiego ruchu. Cos tam w dope sheet sie robilo ale jak to juz nie pamietam niestety. No ale oczywicie pamietalem to przez 2 zajecia a potem zapomnialo sie bo nie bylo potrzebne :/
sebx Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Wystarczy skopiowac te klatki na ktorych on idzie i odwrucic i tak ile razy Ci trzeba
kamode Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Dope sheet... to mi pachnie majką. Ja bym zrobił to w trax editorze ze względu na przejrzystą i prostą kontrole ruchu. Tworzysz character set z dinozaura następnie w trax editorze robisz klip animacji, duplikujesz go i przesowasz na koniec pierwszego klipu - logiczne. Ale w sumie jeszcze prosciej zrobisz to w graph editorze dla każdej krzywej animacji wybierając post infinity -> cycle.
mithil Posted November 8, 2009 Author Posted November 8, 2009 Nie, chodzi o maxa... Wgladalo to tak ze robilem z animki taki blok na nastepnie moglem go umiescic na listwie czasu i kopiowac w nieskonczonosc. Kombinuje juz troche i nie umiem tego zrobic..
kamode Posted November 8, 2009 Posted November 8, 2009 Nie znam za dobrze maxa, ale z tego co pamiętam to w dope sheet wybierasz narzędzie Select Time, zaznaczasz wszystkie klucze tworzące animacje następnie kopiujesz je narzędziem Copy Time i wklejasz na koniec starego wycinka czasu Paste Time
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now