KLIK Napisano 9 Listopad 2009 Napisano 9 Listopad 2009 Witam Pytanie pewnie wywola usmiech na twarzy wielu z Was, problem jest banalny, a ja rozwiazuje go w podejrzewam niezbyt dobry sposob. Chodzi o najprostsze zmapowanie tego co widac na screenie, tak zeby sloje ukladaly sie wg. strzalek. Nigdy nie mialem czasu pomyslec jak to zrobic i zawsze detachuje polygony i mapuje odrebnie - i jesli chce charmferowac to musze to zrobic wczesniej. Podejrzxewam, ze mozna to zrobic szybciej i lepiej, tylko jak?
sebx Napisano 9 Listopad 2009 Napisano 9 Listopad 2009 Unwrap uvw w google jest pelno tutkow o tym wystarczy poszukac 1
Gość Gosc Napisano 9 Listopad 2009 Napisano 9 Listopad 2009 dla kazdego obszaru zaznaczyc face'y i nadac modyfikator UVW Map (poobracac gizmo tak zeby kierunek sie pokryl) potem na calosc nalozyc UVW UnWrap i dosterowac juz tak zeby odpowiadalo, porozkladac etc
KLIK Napisano 9 Listopad 2009 Autor Napisano 9 Listopad 2009 (edytowane) Wielkie dzieki Panowie! W wolnej chwili sprawdze obie metody i wybiore wygodniejsza. oczywiscie dla kazdego zasluzony + tjviking sorki "You must spread some Reputation around before giving it to tjviking again" jak bede mogl to klikne Edytowane 9 Listopad 2009 przez KLIK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się