KLIK Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Witam Pytanie pewnie wywola usmiech na twarzy wielu z Was, problem jest banalny, a ja rozwiazuje go w podejrzewam niezbyt dobry sposob. Chodzi o najprostsze zmapowanie tego co widac na screenie, tak zeby sloje ukladaly sie wg. strzalek. Nigdy nie mialem czasu pomyslec jak to zrobic i zawsze detachuje polygony i mapuje odrebnie - i jesli chce charmferowac to musze to zrobic wczesniej. Podejrzxewam, ze mozna to zrobic szybciej i lepiej, tylko jak?
sebx Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Unwrap uvw w google jest pelno tutkow o tym wystarczy poszukac 1
Guest Gosc Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 dla kazdego obszaru zaznaczyc face'y i nadac modyfikator UVW Map (poobracac gizmo tak zeby kierunek sie pokryl) potem na calosc nalozyc UVW UnWrap i dosterowac juz tak zeby odpowiadalo, porozkladac etc
KLIK Posted November 9, 2009 Author Posted November 9, 2009 (edited) Wielkie dzieki Panowie! W wolnej chwili sprawdze obie metody i wybiore wygodniejsza. oczywiscie dla kazdego zasluzony + tjviking sorki "You must spread some Reputation around before giving it to tjviking again" jak bede mogl to klikne Edited November 9, 2009 by KLIK
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now