Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

niezły kibel... fajnie że polubiłeś FDD... a wiesz że można je animować...?? haha.... teraz dopiero się zacznie :) a co do efektów zabawy, to nie ma sensu komentować

Gość Eversmann
Napisano

proste, REACTOR robi lepsze, i szybciej:)

Napisano

Blade co to jest antyalliasing i jak to sie je

kris jestem kobietą, i nie uzywaj wulgaryzmow, dlaczego nie ma sensu komentowac? tak, wiem ze sie da animowac

tak dawid to jedno z podstawowych teł maxa

Napisano

Brakuje tu trochę mgły i ładnej kompozycji. Pomysłu tu też raczej nie ma konkretnego. Ogólnie nie podoba mi się.

 

Myślę jednak że jak dobrze poznasz soft to będziesz robiła ciekawe prace. Życzę ci tego :).

 

Blade : Nie antyaliasingu (wygładzanie krawędzi) tylko super samplingu (wygładzanie, filtrowanie tekstur i odbić).

 

 

Napisano

zzapewne Batou znasz sie na tym lepiej, ja przedstawiłem tylko swoją opinie. nie jestem teoretykiem raczej praktykiem i sama znajomośc nazewnictwa czy pewnych terminów do szczęścia nie jest mi potrzebna. umiem co umiem, a reszty ciągle sie ucze, niestety mam jeszcze spore braki odnośnie teksturowania i oswietlania. myśle że z modelowaniem nie jest u mnie tak tragicznie.... Podstawa to znać soft, kiedy Ana go pozna zapewne stworzy nam pracki bardzo ciekawe. pozdrawiam. aha i jeszcze jedno... dlaczego pomyślałem o AA? bo troszke pracowałem w bryce i jakość rendera tutaj zamieszczonego porównywalna do robionych w bryce\'e przy bardzo słabym ustawieniu AA. To tyle mojego. pozdro.

Napisano

Soko Blade :). Ja też wiedzy teoretycznej mam nie wiele. Wiem tylko że aa wygładza krawędzie. Jak to robi i jak to fachowo wyjaśnić nie wiem... bo i po co:).

Wystarczy się przyjrzeć. Krawędzie obiektów są ładnie wygładzone. Oczywiście zawsze można lepiej. Ale już odbicia są mocno ziarniste, nie wyraźne. Do poprawy ich jakości, oraz jakości tekstur służy super sampling (tak było przynajmniej w max`sie 5).

Napisano

wiem, bardzo mnie to draznilo i nie wiedzialam jak sobie z tym poradzic, myslalam ze to wada renderingu zwiazana z mała rozdzielczoscia obrazu, bardzo dziekuje za rade :)

Napisano

hmm mysle ze pracka tez WIP sie nadaje .. trzeba jescez pozmieniac wiele ... za abstrakcjami nie przepadam chyba jedyniee za takimi w formie collage´u albo pod surrealizm podchodzace

mysle ze scenka bylyby ciekawsza gdyby calosci dac swiatlo

a° popoludniowe poznopopoludniowe slonce (takie zolto pomarnczowe )

b° jakies punktowe z ostrym kolorkiem nadalo by to charakterku mysle ...

moge sie mylic

i tlo mozna by zmienic ... podloze troche zroznicowac

 

@ pain Ana tez kobieta jestem ale powiem sczerze kris niczego wulgarnego nie powiedzial .. ja sie swego czasu gorszych \"wulgaryzmow\" naczytalam .. fakt ze ostro cei ocenil ale mysle ze chceial dobrze zebys troceh wiecej nad ta pracka zasiadla

Napisano

Mieszne uczucia mam ale nie tyle w stylu aa czy sample natomiast nie wiem dlaczego tak daleko są te konstrukcje? czy nie byłoby fajnie dodać przestrzenności całej pracy i nieco pokombinować z planem, ustawieniem kadru, kamerą i tak dalej - tu przede wszystkim nie widzę pomysłu - bo same konstrukcje są fajne - nie wiem czy od razu abstrakcyjne ale są ciekawe i nie robione ot tak przez machanie heblami.

 

Poszukałbym ciekawszego kadru i załozę się, że gdyby wypróbować rózne układy kompozycyjne - zwłascza brył względem siebie to byłoby... co najmniej ciekawiej ;) ;)

Tak jak teraz jest zbyt sterylnie - jeden plan to perspektywa żaby - bardzo nisko - dalej te konstrukcje ale też jakby na jednym planie i niebo.

 

Potencjał tu jest i fajnie się zapowiada. ;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności