Ana Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 jedna z ostatnich prac, ktra zadziwila nawet mnie, takie obiekty wyszly przez zabawe z FFD
BLADE Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 nie jestem znawcą abstrakcji... niemniej efekt ciekawy. wydaje mi się jakby na tym renderze brakowało antyalliasingu choc moge sie mylić.
Kris_R Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 niezły kibel... fajnie że polubiłeś FDD... a wiesz że można je animować...?? haha.... teraz dopiero się zacznie :) a co do efektów zabawy, to nie ma sensu komentować
Gość Eversmann Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 proste, REACTOR robi lepsze, i szybciej:)
dawid Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 CIekawa pracka ...jednakoż troszke mnie razi użycie tła takiego..hmm albo ze standardowych maxa albo strasznie podobne :-)
Ana Napisano 15 Kwiecień 2004 Autor Napisano 15 Kwiecień 2004 Blade co to jest antyalliasing i jak to sie je kris jestem kobietą, i nie uzywaj wulgaryzmow, dlaczego nie ma sensu komentowac? tak, wiem ze sie da animowac tak dawid to jedno z podstawowych teł maxa
BLADE Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 zapewne znawcy grafiki odpowiedzieliby lepiej ale spróbuje.... AA to wygładzanie krawędzi. :)
Batou Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 Brakuje tu trochę mgły i ładnej kompozycji. Pomysłu tu też raczej nie ma konkretnego. Ogólnie nie podoba mi się. Myślę jednak że jak dobrze poznasz soft to będziesz robiła ciekawe prace. Życzę ci tego :). Blade : Nie antyaliasingu (wygładzanie krawędzi) tylko super samplingu (wygładzanie, filtrowanie tekstur i odbić).
BLADE Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 zzapewne Batou znasz sie na tym lepiej, ja przedstawiłem tylko swoją opinie. nie jestem teoretykiem raczej praktykiem i sama znajomośc nazewnictwa czy pewnych terminów do szczęścia nie jest mi potrzebna. umiem co umiem, a reszty ciągle sie ucze, niestety mam jeszcze spore braki odnośnie teksturowania i oswietlania. myśle że z modelowaniem nie jest u mnie tak tragicznie.... Podstawa to znać soft, kiedy Ana go pozna zapewne stworzy nam pracki bardzo ciekawe. pozdrawiam. aha i jeszcze jedno... dlaczego pomyślałem o AA? bo troszke pracowałem w bryce i jakość rendera tutaj zamieszczonego porównywalna do robionych w bryce\'e przy bardzo słabym ustawieniu AA. To tyle mojego. pozdro.
Batou Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 Soko Blade :). Ja też wiedzy teoretycznej mam nie wiele. Wiem tylko że aa wygładza krawędzie. Jak to robi i jak to fachowo wyjaśnić nie wiem... bo i po co:). Wystarczy się przyjrzeć. Krawędzie obiektów są ładnie wygładzone. Oczywiście zawsze można lepiej. Ale już odbicia są mocno ziarniste, nie wyraźne. Do poprawy ich jakości, oraz jakości tekstur służy super sampling (tak było przynajmniej w max`sie 5).
Ana Napisano 16 Kwiecień 2004 Autor Napisano 16 Kwiecień 2004 czy ten sampling to jest plugin czy on jest wbudowany w program?? nad cieniami pomysle :)
Ana Napisano 16 Kwiecień 2004 Autor Napisano 16 Kwiecień 2004 wiem, bardzo mnie to draznilo i nie wiedzialam jak sobie z tym poradzic, myslalam ze to wada renderingu zwiazana z mała rozdzielczoscia obrazu, bardzo dziekuje za rade :)
MeG Napisano 16 Kwiecień 2004 Napisano 16 Kwiecień 2004 hmm mysle ze pracka tez WIP sie nadaje .. trzeba jescez pozmieniac wiele ... za abstrakcjami nie przepadam chyba jedyniee za takimi w formie collage´u albo pod surrealizm podchodzace mysle ze scenka bylyby ciekawsza gdyby calosci dac swiatlo a° popoludniowe poznopopoludniowe slonce (takie zolto pomarnczowe ) b° jakies punktowe z ostrym kolorkiem nadalo by to charakterku mysle ... moge sie mylic i tlo mozna by zmienic ... podloze troche zroznicowac @ pain Ana tez kobieta jestem ale powiem sczerze kris niczego wulgarnego nie powiedzial .. ja sie swego czasu gorszych \"wulgaryzmow\" naczytalam .. fakt ze ostro cei ocenil ale mysle ze chceial dobrze zebys troceh wiecej nad ta pracka zasiadla
Ana Napisano 19 Listopad 2004 Autor Napisano 19 Listopad 2004 wiem ze pozno, ale nie miala czasu, mam nadzieje ze jest lepiej :)
Baton Napisano 19 Listopad 2004 Napisano 19 Listopad 2004 A mi sie ciemniejsza koncepcja bardziej podobala, ciemne niebo na horyzoncie, ugh ;)
Salvator Napisano 19 Listopad 2004 Napisano 19 Listopad 2004 te schody do lodówki to obrona przed hienami? :>
Ana Napisano 20 Listopad 2004 Autor Napisano 20 Listopad 2004 ja tam hien nie widze, a drzwi moga prowadzic gdziekolwiek....
Marcin Y Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 Mieszne uczucia mam ale nie tyle w stylu aa czy sample natomiast nie wiem dlaczego tak daleko są te konstrukcje? czy nie byłoby fajnie dodać przestrzenności całej pracy i nieco pokombinować z planem, ustawieniem kadru, kamerą i tak dalej - tu przede wszystkim nie widzę pomysłu - bo same konstrukcje są fajne - nie wiem czy od razu abstrakcyjne ale są ciekawe i nie robione ot tak przez machanie heblami. Poszukałbym ciekawszego kadru i załozę się, że gdyby wypróbować rózne układy kompozycyjne - zwłascza brył względem siebie to byłoby... co najmniej ciekawiej ;) ;) Tak jak teraz jest zbyt sterylnie - jeden plan to perspektywa żaby - bardzo nisko - dalej te konstrukcje ale też jakby na jednym planie i niebo. Potencjał tu jest i fajnie się zapowiada. ;)
Rekomendowane odpowiedzi