Napisano 10 Listopad 200915 l Witam. Nie tak dawno temu zacząłem się interesowac 3ds maxem i jestem zdecydowanie początkujący ale pomyslalem ze odwaze sie wam pokazac jedna z moich "lepszych" pierwszych prac... jesli tak to mozna nazwac. Prosze oczywiscie o komentarze, te dobre i te mniej dobre:) Scena jest raczej prosta ale chodziło mi o jakies fajne oswietlenie jej... co sadzicie?
Napisano 10 Listopad 200915 l kilka spostrzeżeń: 1. fiolki ci sie wbily w podłoże 2. azielony płyn troche przeczy podstawowym prawom fizyki.. trochę krzywo. poza tym to ciekawaa praca.. bo niby nic sie nie dzieje, materiały można popodciagać, a mimo to jest dziwnie plastyczna.. podoba mi sie.. kolor kompozycja ma coś w sobie.. jakiś taki spokój :D ale sobie dorobilem filozofie... za nudnej pracy w pracy i tak sie z czlowiekiem dzieje :D
Napisano 10 Listopad 200915 l Autor Hehe!!! Racja Orcher z ta zieloną fiolką! ;) Nie wiem jak tego mogłem nie zaówazyc... chyba za długo sie gapilem w ta prace. Zycze w takim razie wiecej interesujacych zeczy w pracy... Mam w takim razie nadzieje ze nie zajmujesz sie w pracy grafika komputerową ;)
Napisano 12 Listopad 200915 l haha, wlasnie ze sie zajmuję.. ale robienie n-tej wizki tego samego osiedla, ba! tego samego budynku od du.. strony, powoduje odmóżdżenie i ogolną niechęć do architektury.. szczególnie masowej..
Napisano 12 Listopad 200915 l Autor kurcze... i jak tu być optymistą w dzisiejszych czasach :/ :p Chciałbym własnie w przyszłości zajmować sie czyms w tym stylu... choć tak podejrzewałem, ze mozna popasc w monotonnie. Ale pomimo tego warto sie w to bawic jak to kogos interesuje?
Napisano 12 Listopad 200915 l w pracy przede wszsytkim brakuje odbić, załamania są ale szkło również obija otoczenie. Zdaje sobie sprawę, że nie ma tam co odbijać o tego otczenia po prostu nie ma :) jakaś HDRka zatem by poprawiła wygląd