Skocz do zawartości

Orcher

Members
  • Liczba zawartości

    152
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Monachium

Orcher's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

20

Reputacja

  1. Praca w Szwecji w Goteborgu w siedzibie Volvo Cars - Design. Praca na stałe, zgłoszenia tylko w angielskim. Trzy ogłoszenia, z elementami korpo-żargonu, poniżej. 1. 2x3D Artist We are looking for consultants to join our Design Visualisation team at Volvo Cars. Main responsibilities: We are looking for a candidate that has a broad experience in the design visualisation process, being able to build up interior and exterior visualisation models for realtime/VR experiences, create high quality images and animations for presentations. You will work closely with interior/exterior/color & material designers and studio engineers to create all visual content for a project. Required qualifications: - Experience working as a Visualisation Designer, 3D Artist or Visualisation Artist in the automotive industry. - Advanced software skills in VRED and Photoshop. - Experience with data preparation. - Software skills in Deltagen, Alias, Maya, After Effects, Nuke, Unreal is a bonus. - Fluent in English. Location: Gothenburg/Sweden Remote work from other countries will not be possible, you need to be able to work in the design studio if needed. If you are interested, please send an e-mail with your CV and portfolio to: [email protected] 2. Technical Visualisation Developer We are looking for consultants to join our Technical Visualisation team at Volvo Cars. Main responsibilities: We are looking for a candidate that has the ability to develop tools for efficiency in pipelines cross the design department. You have the ability to develop and write scripts for our digital design visualisation pipeline in VRED and Maya and to our 3D digital car dataset pipeline. We are looking for a candidate with min. 3-5 years of relevant experience within this technical area, i.e. from computer game industry, CGI production company, product experience company. Required qualifications: - Python, C/C++ - Proficient in SCM preferably GIT. - Experience in game engine development like Unity or Unreal - Good understanding of asset creation and 3D software is bonus. - Fluent in English. Location: Gothenburg/Sweden Remote work from other countries will not be possible, you need to be able to work in the design studio if needed. If you are interested, please send an e-mail with your CV to: [email protected] 3. 3D Technical Artist We are looking for consultants to join our Technical Visualisation team at Volvo Cars. Main responsibilities: We are looking for a candidate with data preparation background, who has the ability to utilise 3D models from PLM system to build up and prepare interior/exterior models for visualisation purposes. Required qualifications: - Experience with data preparation min.: 3 years. - Advanced skills in Deltagen, Alias, Maya. - Experience working in the automotive industry. - Knowledge VRED, Photoshop, Blender, Python is a plus. - Fluent in English. Location: Gothenburg/Sweden Remote work from other countries will not be possible, you need to be able to work in the design studio if needed. If you are interested, please send an e-mail with your CV to: [email protected]
  2. Bardzo miodne, tylko czemu Wiesiek wyglada jak przypakowany Antoni M?
  3. Witam was moi mili forumowicze wrzucam kolejny render spod znaku "mało modelu, więcej postu". soft: maya, deltagen, ps pozdro wersja przed PSem:
  4. Dzieki za komenty. @bolitic: Jest dokładanie tak jak miało być :) @jaras: na renderze jest największy fragment jaki istnieje. Nie było sensu modelować całego samochodu po to by pokazać tylną lampę :) Dla ciekawskich siatka/scena pozdro
  5. Witam wszystkich tłumnie zgromadzonych. Bardzo dawno tutaj nie zaglądałem :) Ostatnio w ramach relaksu zrobiłem sobie taką małą scenkę, luźna wariacja na temat: detal tylnej lampy, piszcie co wam się nie podoba. Soft: maya, deltagen i PS Pozdro
  6. Jak nie było to Szpachla, szpachla i jeszcze raz szpachla. Cytryn i Gumiak potrafią zrobić coś z niczego
  7. Śliczne, chociaż przy wlewie paliwa to się musi sporo wody zbierać, i poldon zgnije :P
  8. HummFred nie może modelować cycuszków, nawet w lesie. Bo co się za nie zabiera to mu się kolejne dziecko rodzi :D
  9. Tak sobie myślę, że dostał tyle minusów jak i ty powinieneś dostać ich trochę za zwykle gadanie głupot. Link do zdjęcia takiego samego garbusa z takimi samymi lampami, kierunkowskazami i refleksami tak samo się rozchodzącymi po samochodzie. A co do niezgodności z oryginałem to HummFred dodał własny bodykit i chwała mu za to, bo dzięki temu garbus wygląda na szybkiego.
  10. niech odgrzewają, tylko żeby przyprawili tak jak Nolan Batmana, i będzie git
  11. http://ironsky.net i tyle w temacie nazi z kosmosu :D
  12. Orcher

    Wy i samochody:)

    A jpozwolęsobie zareklamować imprezę: Zapraszamy wszystkich Warszawa - Niedziela 02.10.11 godz.08:00 parking Blue City OutRun.pl PS. asblaze pędzi na swojej "pierdziawce" jak szalony :D
  13. Orcher

    KinectFusion

    eee, herbaty raczej nie zrobi..
  14. a jakie czasy realizacji?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności