Skocz do zawartości

sinclar

Members
  • Liczba zawartości

    157
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

sinclar's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

70

Reputacja

  1. sinclar

    The Killbox (UE4)

    Nezumi - faktycznie tak jest napisane, ale to dotyczyło tylko multiplayera :). Tam jest błąd, który za chwile skoryguje. I wręcz przeciwnie, zachęcam wszystkich do robienia gier, to nieopisana, niesamowita frajda. Na necie jest masa informacji, tutoriali na YT i uważam, że każdy może to zrobić, tylko trzeba chcieć i mieć odrobine czasu. Co do assetów - wszystkie wyklikałem własnoręcznie. Gdybym ściągał assety, to by się mijało z celem, ale na sam koniec projektu pozwoliłem sobie użyczyć (już z lenistwa) kilka elementów jak wybuch, czy jakaś animowaną mapę - generalnie duperele. Modele pochodzą z mojej bazy i wszystko robiłem w locie, wedle potrzeb. Muzyka pochodzi z banku Paris Music, efekty pomagała mi zdobyć Ania a głos, który słyszycie, to syntezator. Zamęczałem też znajomych, którzy robili za betatesterów. Adek - dziękuję :). Kiedy będzie można pobrać? Mam nadzieję, że uda się to zrobić do końca stycznia.
  2. sinclar

    The Killbox (UE4)

    Tak po prostu. To był przypadek. Miałem kilka dni wolnego i zacząłem się bawić Unity, po kilku dniach przerzuciłem się na UE4 i tak zostało. Nie jest wymagana znajomość programowania, żeby zrobić grę w UE4 (BP doskonale rozwiązują ten problem), aczkolwiek przydaje się umiejętność logicznego myślenia. To wszystko, plus chęci :). Tak, to moja pierwsza gra a będąc precyzyjnym - to był bardziej poligon doświadczalny. Czym się zajmuję? Do tej pory starałem się być grafikiem, ale mam/znam już nowe zabawki, tak więc teraz chciałbym połączyć jedno z drugim. Ile mi to zajęło? To jest trudne pytanie i nie znam na nie odpowiedzi. Bywało, że miesiącami nie dotykałem tej gry, ale zacząłem chyba 2 lata temu i starałem się nad nią pracować między normalnymi projektami, co było swoistym wyzwaniem.
  3. Cześć wszystkim, chciałbym się z Wami podzielić moim małym projektem. Jakiś czas temu coś mnie wzięło i zrobiłem grę. Historią, jak to się wszystko zaczęło zanudzać Was nie będę, ale śmiało mogę powiedzieć, że był to dla mnie przełom (nowe emocje/energia), po którym zdecydowałem się iść w tym właśnie kierunku. Nie jest to oczywiście gra roku, ale jestem z niej dumny i szczęśliwy, że się udało. Celem gry jest ucieczka z wyspy. Jest sporo biegania (na początku to głównie ucieczka) i strzelania - są różne typy broni (każda ma specyficzną cechę jak np. drony, termowizja, stealth, dezintegracja, detonacje bomb itp.). Mamy oczywiście zacne bestiarium, pułapki, zabezpieczenia, komputery dzięki którym możemy przykładowo ogłuszyć, czy uśmiercić przeciwników, wyłączać zabezpieczenia itd., dla tych co lubią czytać jest i mała historia. Grę można ukończyć w dwojaki sposób - są to zadania wymagające odrobiny sprytu (main objectives) i skoncentrowane na strzelaniu (kill tasks). Po wykonaniu zadań otrzymujemy dostęp do walki o finał. Z gameplaya możecie wywnioskować, że głównie się biega i strzela, ale to nie do końca prawda. Na początku niezbędny jest plan działania, bez niego szybko zakończycie rozgrywkę. Gameplay nagrałem w trybie "godmode", ze wszystkimi zabawkami i sporym pancerzem, bo wciąż i wciąż tam ginę. Jest też prościutki multiplayer i taka moja rada, jeśli zdecydujecie się kiedyś zacząć przygodę z grami, odpuśćcie multi, przynajmniej na początku, to było piekło. Serio. Aha! Warstwa audio-wizualna jest hmm.. no nie jest to doom, ale koncentrowałem się głównie na ogarnięciu UE4, więc.. no. Poniżej załączam ostatni gameplay, który udało mi się nagrać.
  4. sinclar

    Reel & making off

    Dzieki! Coz, zapewne w naszym kraju a juz w szczegolnosci w CG, w ktorym cos z czegos wyrasta.. katedralne wycieczki sa nieuniknione, ale nie - nie bylo to moja inspiracja. The loop ma dla mnie szczegolne znaczenie i czytam go na swoj sposob, na sposob nie zwiazany z niczym innym.
  5. sinclar

    Reel & making off

    Pewnie - prosze bardzo -
  6. Cześć forumianie, wrzucam małego 3D reela z making off. Jeszcze nad nim (chyba) posiedzę, ale póki co jestem pogodzony z tą wersją ;) - miłego!
  7. sinclar

    The LOOP

    Cześć Wam, udało mi się odszukać garść materiałów z sesji. Montaż na "wujka z wesela", więc się nie czepiać :)
  8. sinclar

    The LOOP

    Dziekuje za komentarze, zarowno te budujace jak i heh, zastanawiajace. A zatem po kolei. Muzyka. Przez blisko rok obowiazywal jeden, wczesniej wybrany dubstepowy song i calosc zbudowalem wlasnie na nim, ALE - po 3 zyliardach odtworzen, mialem juz jego serdecznie dosyc, stad decyzja o zmianie podkladu. Nowy kawalek niemalze od razu "usiadl" i po kilku drobnych zabiegach lezal z obrazkiem jak ta lala. Animacje sie nie powtarzaja. Byc moze niektore sa pozornie zblizone, ale jest to powodowane specyfika projektu. Kopniecia, skoki etepete w wykonaniu jednej osoby, sa z natury do siebie podobne. Chyba najwiecej czasu, jesli mowa o recznej robocie dotyczyla wlasnie animacji. To byla jedna z pierwszych sesji chlopakow z ograniczona liczba kamer i mozecie mi wierzyc na slowo - bywalo, ze przez ponad tydzien (wylaczajac czyszczenie), siedzialem nad jednym ujeciem. Wpadlem troche we wlasne sidla zakladajac, ze mocapy wszystko rozwiaza... otoz nie rozwiazaly :) Praktycznie kazdy mocap byl bez poczatku i/lub konca z wieloma bledami, ktorych - umowmy sie - ciezko bylo uniknac starajac sie uchwycic te blyskawiczne ruchy ninji. Wiele ujec to po prostu reczna robota. Jesli zas chodzi o storyboard, to z racji tego, ze rysuje jak zjarana malpa, preferuje mozliwie jak najbardziej dokladne animatiki - tak mi sie lepiej pracuje. Od razu ustawiam wstepne kamery, montuje calosc i wiem na czym stoje. Pozdrawiam. a.
  9. sinclar

    The LOOP

    Dziekuje chlopaki za wszystkie komentarze, doceniam. Przez chwile zastanawialem sie, czy odnosic sie do (umowmy sie - subiektywnych) konotacji z "Katedra" Tomka, ale wolalbym nie rozwijac tego tematu ;). Jesli czesc z Was widzi jakiekolwiek analogie do takiej animacji, to moge odczytac to tylko jako komplement. Drugi istotny element na ktory chcialbym zwrocic uwage to interpretacja. Niezwykle trudno w odgornych zalozeniach autora uzyskac dany efekt przemawiajacy do wiekszosci - material odczytujemy autonomicznie, przez pryzmat doswiadczen/okolicznosci a podjecie proby dogodzenia wszystkim to oczywiste i raczej szalone nap.. sie ze sciana. W mojej ocenie, jesli tylko glowa otwarta - glebie znajdziecie w hmm.. kamieniu na piasku a proba definiowania sztuki to kolejna sciana...........................................................................na ktorej co do zasady, mozna trwale uszkodzic glowke. ALE, wracajac juz do animacji, zalaczam do postu kilka kolorowych shootow, bo taka wersja - tytulem ciekawostki/eksperymentu - tez powstala.
  10. sinclar

    The LOOP

    Cześć wszystkim! Anima powstała w najlepszym sofcie do tego typu zadań - 3dsmax'ie we współpracy z fume, krakatoa/magma, TP, motion builder, rayfire/pulldownit i kilkoma innymi programami, plugami - wszystkim tym co było w danej scenie potrzebne. Pomysł na całość był inspirowany mega starym muzycznym klipem z Chloe Bruce co w połączeniu ze swoista fascynacja sztukami walki/kata zaowocowało powyższym materiałem. Plan był prosty - znaleźć ninje, zorganizować sesje mocapowa i skleić całość pod muzykę. To tyle, jeśli chodzi o założenia.. później już jest tylko ciemność i horror z tym, ze horror w tym przypadku to czysty eufemizm ;) Prace nad całością trwały grubo ponad rok z tym, ze połowa tego czasu to, uzbrajanie się w cierpliwość w oczekiwaniu na render, symulacje, potwory. Interpretacja animacji to dalece indywidualne pole. Dla mnie to zrywanie się każdego dnia, walka z hmm.. przeciwnościami losu etepete - taka metafora życia. Równie dobrze, można to zawęzić do podskakującego, dymiącego robocika, wolna wola przecie :).
  11. sinclar

    The LOOP

    Zalecam w HD Wykonał: Arkadiusz Jurcan Efekty dźwiękowe & muzyczny mix: Anna Kufirska Mocap aktor - mistrz kata: Michał Chmiel Sesja Mocap: Michał Hrydziuszko, Adrian Perdjon Muzyka (Paris Music): "The path I have chosen" Specjalne podziękowania za sprzętowe wsparcie dla Platige Image i Post Meridian
  12. Studio Produkcyjne ORKA w Warszawie, poszukuje Compositing Artist z min. 3 letnim doświadczeniem. Rekomendowane oprogramowanie: After Effects/Nuke Praca na miejscu w siedzibie Studia Orka w Warszawie przy ul. Bukowińskiej 22. Portfolio/demoreel i CV proszę przesyłać na adres: [email protected]
  13. Studio Produkcyjne ORKA w Warszawie, poszukuje Animatora z min. 3-letnim doświadczeniem. Rekomendowane oprogramowanie: 3dsMax/CAT/MotionBuilder/opcjonalnie Maya. Praca na miejscu w siedzibie Studia Orka w Warszawie przy ul. Bukowińskiej 22. Portfolio/demoreel i CV proszę przesyłać na adres: [email protected]
  14. Cos w tym jest. Do dzisiaj nawet po kilku piwach nie moge wymowic tego imienia ;)
  15. swietne i juz jestem fanem tego dema. polecam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności