Jump to content

sinclar

Members
  • Content Count

    154
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

61 Excellent

About sinclar

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Dzieki! Coz, zapewne w naszym kraju a juz w szczegolnosci w CG, w ktorym cos z czegos wyrasta.. katedralne wycieczki sa nieuniknione, ale nie - nie bylo to moja inspiracja. The loop ma dla mnie szczegolne znaczenie i czytam go na swoj sposob, na sposob nie zwiazany z niczym innym.
  2. Pewnie - prosze bardzo -
  3. Cześć forumianie, wrzucam małego 3D reela z making off. Jeszcze nad nim (chyba) posiedzę, ale póki co jestem pogodzony z tą wersją ;) - miłego!
  4. sinclar

    The LOOP

    Cześć Wam, udało mi się odszukać garść materiałów z sesji. Montaż na "wujka z wesela", więc się nie czepiać :)
  5. sinclar

    The LOOP

    Dziekuje za komentarze, zarowno te budujace jak i heh, zastanawiajace. A zatem po kolei. Muzyka. Przez blisko rok obowiazywal jeden, wczesniej wybrany dubstepowy song i calosc zbudowalem wlasnie na nim, ALE - po 3 zyliardach odtworzen, mialem juz jego serdecznie dosyc, stad decyzja o zmianie podkladu. Nowy kawalek niemalze od razu "usiadl" i po kilku drobnych zabiegach lezal z obrazkiem jak ta lala. Animacje sie nie powtarzaja. Byc moze niektore sa pozornie zblizone, ale jest to powodowane specyfika projektu. Kopniecia, skoki etepete w wykonaniu jednej osoby, sa z natury do siebie podobne. Chyba najwiecej czasu, jesli mowa o recznej robocie dotyczyla wlasnie animacji. To byla jedna z pierwszych sesji chlopakow z ograniczona liczba kamer i mozecie mi wierzyc na slowo - bywalo, ze przez ponad tydzien (wylaczajac czyszczenie), siedzialem nad jednym ujeciem. Wpadlem troche we wlasne sidla zakladajac, ze mocapy wszystko rozwiaza... otoz nie rozwiazaly :) Praktycznie kazdy mocap byl bez poczatku i/lub konca z wieloma bledami, ktorych - umowmy sie - ciezko bylo uniknac starajac sie uchwycic te blyskawiczne ruchy ninji. Wiele ujec to po prostu reczna robota. Jesli zas chodzi o storyboard, to z racji tego, ze rysuje jak zjarana malpa, preferuje mozliwie jak najbardziej dokladne animatiki - tak mi sie lepiej pracuje. Od razu ustawiam wstepne kamery, montuje calosc i wiem na czym stoje. Pozdrawiam. a.
  6. sinclar

    The LOOP

    Dziekuje chlopaki za wszystkie komentarze, doceniam. Przez chwile zastanawialem sie, czy odnosic sie do (umowmy sie - subiektywnych) konotacji z "Katedra" Tomka, ale wolalbym nie rozwijac tego tematu ;). Jesli czesc z Was widzi jakiekolwiek analogie do takiej animacji, to moge odczytac to tylko jako komplement. Drugi istotny element na ktory chcialbym zwrocic uwage to interpretacja. Niezwykle trudno w odgornych zalozeniach autora uzyskac dany efekt przemawiajacy do wiekszosci - material odczytujemy autonomicznie, przez pryzmat doswiadczen/okolicznosci a podjecie proby dogodzenia wszystkim to oczywiste i raczej szalone nap.. sie ze sciana. W mojej ocenie, jesli tylko glowa otwarta - glebie znajdziecie w hmm.. kamieniu na piasku a proba definiowania sztuki to kolejna sciana...........................................................................na ktorej co do zasady, mozna trwale uszkodzic glowke. ALE, wracajac juz do animacji, zalaczam do postu kilka kolorowych shootow, bo taka wersja - tytulem ciekawostki/eksperymentu - tez powstala.
  7. sinclar

    The LOOP

    Cześć wszystkim! Anima powstała w najlepszym sofcie do tego typu zadań - 3dsmax'ie we współpracy z fume, krakatoa/magma, TP, motion builder, rayfire/pulldownit i kilkoma innymi programami, plugami - wszystkim tym co było w danej scenie potrzebne. Pomysł na całość był inspirowany mega starym muzycznym klipem z Chloe Bruce co w połączeniu ze swoista fascynacja sztukami walki/kata zaowocowało powyższym materiałem. Plan był prosty - znaleźć ninje, zorganizować sesje mocapowa i skleić całość pod muzykę. To tyle, jeśli chodzi o założenia.. później już jest tylko ciemność i horror z tym, ze horror w tym przypadku to czysty eufemizm ;) Prace nad całością trwały grubo ponad rok z tym, ze połowa tego czasu to, uzbrajanie się w cierpliwość w oczekiwaniu na render, symulacje, potwory. Interpretacja animacji to dalece indywidualne pole. Dla mnie to zrywanie się każdego dnia, walka z hmm.. przeciwnościami losu etepete - taka metafora życia. Równie dobrze, można to zawęzić do podskakującego, dymiącego robocika, wolna wola przecie :).
  8. sinclar

    The LOOP

    Zalecam w HD Wykonał: Arkadiusz Jurcan Efekty dźwiękowe & muzyczny mix: Anna Kufirska Mocap aktor - mistrz kata: Michał Chmiel Sesja Mocap: Michał Hrydziuszko, Adrian Perdjon Muzyka (Paris Music): "The path I have chosen" Specjalne podziękowania za sprzętowe wsparcie dla Platige Image i Post Meridian
  9. Studio Produkcyjne ORKA w Warszawie, poszukuje Compositing Artist z min. 3 letnim doświadczeniem. Rekomendowane oprogramowanie: After Effects/Nuke Praca na miejscu w siedzibie Studia Orka w Warszawie przy ul. Bukowińskiej 22. Portfolio/demoreel i CV proszę przesyłać na adres: [email protected]
  10. Studio Produkcyjne ORKA w Warszawie, poszukuje Animatora z min. 3-letnim doświadczeniem. Rekomendowane oprogramowanie: 3dsMax/CAT/MotionBuilder/opcjonalnie Maya. Praca na miejscu w siedzibie Studia Orka w Warszawie przy ul. Bukowińskiej 22. Portfolio/demoreel i CV proszę przesyłać na adres: [email protected]
  11. Cos w tym jest. Do dzisiaj nawet po kilku piwach nie moge wymowic tego imienia ;)
  12. swietne i juz jestem fanem tego dema. polecam.
  13. Witam wszystkich, w imieniu calej druzyny dziekuje za komentarze. Za jakis czas odswieze watek z bajkami i odniose sie do pytan i wszelkich kwestii zwiazanych z tematem a przy okazji z przyjemnoscia zaprezentujemy kolejny zwiastun bajki "O zlej ksiezniczce Kunegudzie" i ciut update'owanym bazyliszkiem (min. ten nieszczesny lipsync ;). Zmiany te nie wplyna jakos dramatycznie na calosc, ale chcielismy zaprezentowac Wam bazyla w pelnej krasie i to bylo powodem dla ktorego sami nie umiescilimy animy na forum a jesli czas pozwoli calosc dodatkowo ubarwimy konceptami jak i kulisami powstania zwiastunow, tak wiec jeszcze prosze o odrobine cierpliwosci. Pozdrawiam a.
  14. Oj Damian, wiem, ze duzo Cie to potu kosztowalo, ale warto bylo ;) pozdro
  15. Zgoda, ale nie w tym przypadku. Jesli to ma byc 7-10 min basn, ktora w swoim zalozeniu ma oddac pewna tresc w takiej a nie innej konwencji to zwyczajnie nie ma takiej mozliwosci a jesli juz jest to niezwykle trudne i mozesz mi wierzyc, ze w swiecie doskonalym z przyjemnoscia doprowadzilibysmy baje do stanu z ktorego bylbys zadowolony a i pokusze sie o stwierdzenie - wniebowziety ;) Wiesz, to na co mozna sobie pozwolic przy pelnym metrazu i w 2d niekoniecznie sie sprawdzi w 3d.. na melancholijne wstawki i surrealistyczne przerywniki zabarwione relaksujaca muzyka nie mamy czasu a material ten, przyznasz - jest w odbiorze na tyle subiektywny co ideal kobiety.. pozdrawiam arek
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy