Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, od niedawna bawie sie w v-ray'u i mam taki maly problem.

 

Czemu po ustawieniu Environment Map i po wyrenderowaniu(z kamery VrayPhysicalCam), ustawiona wczesniej tekstura na tło jest nie widoczna?

 

 

Co trzeba zrobic?

 

 

z gory dzieki za odpowiedzi.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

stary problem jak swiat :D vrayphysical cam uzywa jednostek fizycznych, podobnie jak przy skylight, sunlight etc, po wlaczeniu ekspozycji bardzo silne natezenia swiatla pochodzenia slonecznego sa skalowane spowrotem do zakresow RGB, zeby z tym sobie poradzic musisz w zakladce OUTPUT tej

mapy env podciagnac albo OutputAmount albo pobawic sie krzywa, tez podciagnac prawy koniec,

jak duzo? no to zalezy od parametrow ekspozycji, zwieksz 10x, potem 100x, potem 1000x az cos sie wyrenderuje :D

Napisano (edytowane)

zmieniam physical scale w environment map i wszystko jest widoczne jak trzeba, ale jednoczesnie w raz z rozjasnieniem tekstury( w tym wypadku nieba) strasznie mi przeswietla render

Edytowane przez kowal1916

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności