kowal1916 Napisano 20 Listopad 2009 Napisano 20 Listopad 2009 Witam, od niedawna bawie sie w v-ray'u i mam taki maly problem. Czemu po ustawieniu Environment Map i po wyrenderowaniu(z kamery VrayPhysicalCam), ustawiona wczesniej tekstura na tło jest nie widoczna? Co trzeba zrobic? z gory dzieki za odpowiedzi.
Gość Gosc Napisano 20 Listopad 2009 Napisano 20 Listopad 2009 stary problem jak swiat :D vrayphysical cam uzywa jednostek fizycznych, podobnie jak przy skylight, sunlight etc, po wlaczeniu ekspozycji bardzo silne natezenia swiatla pochodzenia slonecznego sa skalowane spowrotem do zakresow RGB, zeby z tym sobie poradzic musisz w zakladce OUTPUT tej mapy env podciagnac albo OutputAmount albo pobawic sie krzywa, tez podciagnac prawy koniec, jak duzo? no to zalezy od parametrow ekspozycji, zwieksz 10x, potem 100x, potem 1000x az cos sie wyrenderuje :D
kowal1916 Napisano 20 Listopad 2009 Autor Napisano 20 Listopad 2009 (edytowane) zmieniam physical scale w environment map i wszystko jest widoczne jak trzeba, ale jednoczesnie w raz z rozjasnieniem tekstury( w tym wypadku nieba) strasznie mi przeswietla render Edytowane 22 Listopad 2009 przez kowal1916
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się