Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam, od niedawna bawie sie w v-ray'u i mam taki maly problem.

 

Czemu po ustawieniu Environment Map i po wyrenderowaniu(z kamery VrayPhysicalCam), ustawiona wczesniej tekstura na tło jest nie widoczna?

 

 

Co trzeba zrobic?

 

 

z gory dzieki za odpowiedzi.

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

stary problem jak swiat :D vrayphysical cam uzywa jednostek fizycznych, podobnie jak przy skylight, sunlight etc, po wlaczeniu ekspozycji bardzo silne natezenia swiatla pochodzenia slonecznego sa skalowane spowrotem do zakresow RGB, zeby z tym sobie poradzic musisz w zakladce OUTPUT tej

mapy env podciagnac albo OutputAmount albo pobawic sie krzywa, tez podciagnac prawy koniec,

jak duzo? no to zalezy od parametrow ekspozycji, zwieksz 10x, potem 100x, potem 1000x az cos sie wyrenderuje :D

Posted (edited)

zmieniam physical scale w environment map i wszystko jest widoczne jak trzeba, ale jednoczesnie w raz z rozjasnieniem tekstury( w tym wypadku nieba) strasznie mi przeswietla render

Edited by kowal1916

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy