kowal1916 Posted November 20, 2009 Posted November 20, 2009 Witam, od niedawna bawie sie w v-ray'u i mam taki maly problem. Czemu po ustawieniu Environment Map i po wyrenderowaniu(z kamery VrayPhysicalCam), ustawiona wczesniej tekstura na tło jest nie widoczna? Co trzeba zrobic? z gory dzieki za odpowiedzi.
Guest Gosc Posted November 20, 2009 Posted November 20, 2009 stary problem jak swiat :D vrayphysical cam uzywa jednostek fizycznych, podobnie jak przy skylight, sunlight etc, po wlaczeniu ekspozycji bardzo silne natezenia swiatla pochodzenia slonecznego sa skalowane spowrotem do zakresow RGB, zeby z tym sobie poradzic musisz w zakladce OUTPUT tej mapy env podciagnac albo OutputAmount albo pobawic sie krzywa, tez podciagnac prawy koniec, jak duzo? no to zalezy od parametrow ekspozycji, zwieksz 10x, potem 100x, potem 1000x az cos sie wyrenderuje :D
kowal1916 Posted November 20, 2009 Author Posted November 20, 2009 (edited) zmieniam physical scale w environment map i wszystko jest widoczne jak trzeba, ale jednoczesnie w raz z rozjasnieniem tekstury( w tym wypadku nieba) strasznie mi przeswietla render Edited November 22, 2009 by kowal1916
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now