Napisano 21 Listopad 200915 l Przedstawiam wam już finalną wersję golfa. Nie ma co tu dużo pisać więc proszę: jak zauważyliście zrobiłem jeszcze render z tyłu. Komentarze mile widziane :) Blender, yafaray, PS
Napisano 21 Listopad 200915 l troche ci sie render skopal(patrz lewy migacz na lusterku) i strasznie raza tylne swiatla, jakby byly naklejone na maske, jeszcze napisy z tylu samoochodu troche za bardzo wystaja, ale poza tym wporzadku a co do siatki to koledzy ode mnie bardziej pro ci powiedza :)
Napisano 21 Listopad 200915 l Uszczelka przedniej szyby na górze za bardzo wystaje. Wiadać to najbardziej w prawym górnym rogu. I wycieraczka dziwna jak na taki samochód. Taka jak w autobusach, tylko przekrecona o 90 stopni. Chyba troche na odczepnego ją zrobiłem co? ;)
Napisano 21 Listopad 200915 l Autor Fakt wycieraczka została zrobiona dla sztuki. Nie umiałem wymodelować albo mi sie poprostu nie chciało. Podczas robienia calego samochodu blender stawiał mi problemy, głownie to gubił mi modele. Raz otworzyłem blendera to nie miałem szyby a raz nie miałem właśnie tej uszczelki i mogłem poprostu nie dokładniej zrobić. Plasti powiedziałeśze mam zły kąt lamp to znaczy ze mam ustawiać je na górze? Bo akurat w mojej scenie jedna lampa zupełnie przylega do podłoża. Kolejna rzecz to lampy, niestety to jest dla mnie najtrudniejszy moment tworzenia. Nigdy nie wyglądają tak jakbym chciał. nie wiem co robię źle być może jest to wina studia a moze materiału i moze prawda leży po obu stronach. Tak na koniec powiem ze z efetu jestem i tak zadowolony. Jest to mój drugi samochód w mojej 3 letniej znajomosci z blenderem. Tu jest peirwszy samochód http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=60991 i sadze ze postęp jest widoczny. To koniec użalania sie nad sobą. Do pracy, rodacy! Pozdro
Napisano 21 Listopad 200915 l kont cienia, cien pod autem srednio naturalny co moge powiedziec poprzez jego dziwne rozlozenie wokol kol...