Napisano 23 Listopad 200915 l Heyo . mam takie pytanko dość lamerskie. Tj nie dość , na maxa , ale licze na helpa. Mam obiekt powiedzmy śmigła. Ale uvke mam juz z Roadkila ładną z kwadratowym checkerkiem itp zajmujaca bardzo malo miejsca na moim 0-1 space. Chce rozłożyć uv żeby textura na dany obiekt miała docelowo 1024x256. Ale nie wiem za bardzo jak w 0-1 space rozłożyć UV żeby potem ta texta pasowała do UVek. jeśli samemu zdeformuję UVki tak żeby pasowała idealnie po kwadracie w 0-1 space to jest spoooore prawdopodobieństwo że potem malując texture np malując koło nie będzie kołem tylko lekką elipsą powedzmy . Z kolei jeśli rozciągnę sobie poza obszar 0-1 to nie moge wyrenderować sobie wireframea . Jesli w maxie pod opcjami Unwrap>edit wpisze custome sice 1024x256 no to jak wiadomo wszystko staje się porozciągane. Czy istnieje PRO sposób na to czy mniej wiecej jak opisane powyżej tylko że na oko potem morphuje UVkę żeby pasowała mi w nowo przydzielony obszar mapowania ? Plz help or link or whatever. Jim. Edytowane 23 Listopad 200915 l przez Jim mee
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto