Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Heyo .

 

mam takie pytanko dość lamerskie. Tj nie dość , na maxa , ale licze na helpa.

 

Mam obiekt powiedzmy śmigła. Ale uvke mam juz z Roadkila ładną z kwadratowym checkerkiem itp zajmujaca bardzo malo miejsca na moim 0-1 space. Chce rozłożyć uv żeby textura na dany obiekt miała docelowo 1024x256. Ale nie wiem za bardzo jak w 0-1 space rozłożyć UV żeby potem ta texta pasowała do UVek. jeśli samemu zdeformuję UVki tak żeby pasowała idealnie po kwadracie w 0-1 space to jest spoooore prawdopodobieństwo że potem malując texture np malując koło nie będzie kołem tylko lekką elipsą powedzmy .

 

Z kolei jeśli rozciągnę sobie poza obszar 0-1 to nie moge wyrenderować sobie wireframea .

 

Jesli w maxie pod opcjami Unwrap>edit wpisze custome sice 1024x256 no to jak wiadomo wszystko staje się porozciągane.

 

Czy istnieje PRO sposób na to czy mniej wiecej jak opisane powyżej tylko że na oko potem morphuje UVkę żeby pasowała mi w nowo przydzielony obszar mapowania ?

 

Plz help or link or whatever.

 

Jim.

Edited by Jim mee
  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy