Skocz do zawartości

wyrównanie obiektu do osi Z


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

mój drugi post i drugi problem. Robię model samochodu i chcę wyrównać vertexy na masce do osi Z. Po kliknięciu w geometry w Z położenie się zmienia ale nie jest równe z osią siatki (tej która się pojawia po wciśnięciu "g").

Jeżeli zaznaczę obiek, widać że krawędzie zaznaczenia (białe na rogach) nie są ustawione równo do siatki("g"). Jak obrócić to białe zaznaczenie bez obracania obiektu? Chodzi mi o to, że chcę wskazać maxowi, że dane położenie jest proste. Chodzi o ustawienie pivota? Próbowałem różne ustawienia (align to world itp.), ale nic to nie daje, reset pivot też.

Poniżej zdjęcia tego białego zaznaczenia z siatką i maska po niby wyrównaniu do osi.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Napisano

Ok juz nieaktualne (na szczęście :] ). Zamiast obracać cały obiekt, obróciłem wszystkie krawędzie.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności