Guest Baroom Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 Witam, mój drugi post i drugi problem. Robię model samochodu i chcę wyrównać vertexy na masce do osi Z. Po kliknięciu w geometry w Z położenie się zmienia ale nie jest równe z osią siatki (tej która się pojawia po wciśnięciu "g"). Jeżeli zaznaczę obiek, widać że krawędzie zaznaczenia (białe na rogach) nie są ustawione równo do siatki("g"). Jak obrócić to białe zaznaczenie bez obracania obiektu? Chodzi mi o to, że chcę wskazać maxowi, że dane położenie jest proste. Chodzi o ustawienie pivota? Próbowałem różne ustawienia (align to world itp.), ale nic to nie daje, reset pivot też. Poniżej zdjęcia tego białego zaznaczenia z siatką i maska po niby wyrównaniu do osi.
Guest Baroom Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 Ok juz nieaktualne (na szczęście :] ). Zamiast obracać cały obiekt, obróciłem wszystkie krawędzie.
Recommended Posts