Mati-PL Napisano 28 Listopad 2009 Napisano 28 Listopad 2009 Witam Mam problem z stworzeniem oświetlenia do sceny w kosmosie a mianowicie jak oświetlić scenę tak intensywność światła nie zmieniało się wraz z odległością od słońca, tylko żeby wciąż było takia sama bez względu na odległość. Myślałem o "global illumination" ale nie wiem czy da się tam ustawić kierunek padania światła i już nie mam pojęcia jak to zrobić. Pomóżcię proszę. Pozdrawiam
Quadysz Napisano 28 Listopad 2009 Napisano 28 Listopad 2009 jezeli chodzi Ci o slonce to dajesz zwykle maxowe swiatlo, ew. vray sun, ale maxowe jest lepsze bo mozesz mu kolor ustawic jaki chcesz, a jezeli chodzi o pozostale oswietlenie to dajesz vrayjowe swiatlo i zaznaczasz dome, ponizej w ustawieniach masz cos takiego jak full sphere czy costakiego, nie pamietam dokladnie, efektem jest to ze swieci nie polkula tylko calakula ;) no i tyle. Mam nadzieje ze o to chodzilo greets edit: apropos slonca chodzilo mi o maxowe standard a nie photometric, choc photometric tez moze sie zachowywac jak std ale to juz inna historia ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się