Mati-PL Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Witam Mam problem z stworzeniem oświetlenia do sceny w kosmosie a mianowicie jak oświetlić scenę tak intensywność światła nie zmieniało się wraz z odległością od słońca, tylko żeby wciąż było takia sama bez względu na odległość. Myślałem o "global illumination" ale nie wiem czy da się tam ustawić kierunek padania światła i już nie mam pojęcia jak to zrobić. Pomóżcię proszę. Pozdrawiam
Quadysz Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 jezeli chodzi Ci o slonce to dajesz zwykle maxowe swiatlo, ew. vray sun, ale maxowe jest lepsze bo mozesz mu kolor ustawic jaki chcesz, a jezeli chodzi o pozostale oswietlenie to dajesz vrayjowe swiatlo i zaznaczasz dome, ponizej w ustawieniach masz cos takiego jak full sphere czy costakiego, nie pamietam dokladnie, efektem jest to ze swieci nie polkula tylko calakula ;) no i tyle. Mam nadzieje ze o to chodzilo greets edit: apropos slonca chodzilo mi o maxowe standard a nie photometric, choc photometric tez moze sie zachowywac jak std ale to juz inna historia ;)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now