Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Jestem na etapie tworzenia postaci. Czy ktoś z Was mógłby mi powiedzieć w jakiej kolejności najlepiej działać. W tej chwili ukończyłem postać w polygonach, planuje użyć funkcji mirror i teraz własnie pojawia sie dla mnie problem. ponieważ bede chciał uzyc blend shapow do mimiki musze odłaczyc glowe od reszty ciala, w polygonach nie bedzie problemu, natomiast w subdiv mam kłopoty ze zlapaniem wszystkich krawedzi. wczesniejsza postac ktora zrobilem przekonwertowalem na subdiv (tam dopracowalem) i przed uzyciem blend shapow z powrotem przekonwertowalem na polygon (problem polegal ze gdy chcialem z powrotem dzialac na subdiv to model robil sie bardzo bardzo zlozony). moge oczywiscie zrobic blend shape'y na obecnym etapie, ale nie wiem jak zadzialaja jak przekonwertuje na subdiv i jeszcze zechce wprowadzic delikatne zmiany. Tak więc, w jakiej kolejności powiniennem to zrobic tak, zeby wygladalo i dzialalo tak jak powinno :) ? Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 771
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

robisz tak:

1) Modelujesz sobie model normalnie na polygonach, jeśli chcesz wiedzieć jak docelowo będzie wyglądał po zesmoothowaniu to po prostu naciskasz "3" na klawiaturze. Funkcja mirror w Maya działa cokolwiek średnio.

 

2) Duplikujesz sobie finalną siatkę bazową i deformujesz ją tak jak chcesz mieć w blendshape'ach

 

3) pakujesz to wszystko na siatkę bazową i nakładasz modyfikator smooth :)

Napisano
  • Autor

żeby zwiększyć ilość informacji. 3D ucze sie praktycznie jedynie z tutoriali, a w wiekszosci przypadkow pokazuja ze przejscie na wyzsza szczegółowosc odbywa sie poprzez zamiane polygonow na subdiv. Czy lepiej po prostu uzyc na polygonach funkcji smooth?

Napisano

subdiv to była taka troszkę ślepa uliczka Aliasa :)

A tutoriale są zwykle stare niestety :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.