ResonicX Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 nie wiem czy to dobry dzial, ale zrobilem kawalek drogi, zmapowalem i wyszlo cos takiego: Czy da sie to jakos zresetowac, aby na wszystkich poly textura byla ustawiona w tym samym kierunku ?? A moze jeszcze jakos inaczej to mam zrobic ?
adam_m Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 Poczytaj w F1 o Unwrap UVW. Wtedy nałożysz textury tak ja chcesz.
ResonicX Napisano 1 Grudzień 2009 Autor Napisano 1 Grudzień 2009 ale unwrap'em to bedzie trwalo a ja chce nalozyc je 'automatycznie'
adam_m Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 (edytowane) ale unwrap'em to bedzie trwalo a ja chce nalozyc je 'automatycznie' 5 min? Przygotowanie textury (juz masz), wrzucasz ją do unwrap edytora, zaznaczasz poligony, flatten mapping, ustawiasz poligony w edytorze na tex. i gotowe. Tu masz tutka: http://www.gamedev.pl/articles.php?x=view&id=306 Edytowane 1 Grudzień 2009 przez adam_m
guru Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 przypadkiem to nie jest zmapowane lokalnie na Face'ach bo widze ze jest UVW na Face'a ustawione. Ta opcja akurat w tym przypadku nie przyjdzie wydaje mi sie.
Hynol Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 No pewno że tak. Ma być planar z ustawioną wielkością o zakresie taile'a.
ResonicX Napisano 6 Grudzień 2009 Autor Napisano 6 Grudzień 2009 a to sie jeszcze tak zapytam: Czy robiac trase do gry trzeba uzywac Unwrapa? Nie mozna UVW Map'a uzywac??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się