Napisano 1 Grudzień 200915 l nie wiem czy to dobry dzial, ale zrobilem kawalek drogi, zmapowalem i wyszlo cos takiego: Czy da sie to jakos zresetowac, aby na wszystkich poly textura byla ustawiona w tym samym kierunku ?? A moze jeszcze jakos inaczej to mam zrobic ?
Napisano 1 Grudzień 200915 l Autor ale unwrap'em to bedzie trwalo a ja chce nalozyc je 'automatycznie'
Napisano 1 Grudzień 200915 l ale unwrap'em to bedzie trwalo a ja chce nalozyc je 'automatycznie' 5 min? Przygotowanie textury (juz masz), wrzucasz ją do unwrap edytora, zaznaczasz poligony, flatten mapping, ustawiasz poligony w edytorze na tex. i gotowe. Tu masz tutka: http://www.gamedev.pl/articles.php?x=view&id=306 Edytowane 1 Grudzień 200915 l przez adam_m
Napisano 1 Grudzień 200915 l przypadkiem to nie jest zmapowane lokalnie na Face'ach bo widze ze jest UVW na Face'a ustawione. Ta opcja akurat w tym przypadku nie przyjdzie wydaje mi sie.
Napisano 1 Grudzień 200915 l No pewno że tak. Ma być planar z ustawioną wielkością o zakresie taile'a.
Napisano 6 Grudzień 200915 l Autor a to sie jeszcze tak zapytam: Czy robiac trase do gry trzeba uzywac Unwrapa? Nie mozna UVW Map'a uzywac??
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto