Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nie wiem czy to dobry dzial, ale zrobilem kawalek drogi, zmapowalem i wyszlo cos takiego:

 

road.th.png

 

Czy da sie to jakos zresetowac, aby na wszystkich poly textura byla ustawiona w tym samym kierunku ?? A moze jeszcze jakos inaczej to mam zrobic ?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 979
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
ale unwrap'em to bedzie trwalo a ja chce nalozyc je 'automatycznie'

 

5 min? Przygotowanie textury (juz masz), wrzucasz ją do unwrap edytora, zaznaczasz poligony, flatten mapping, ustawiasz poligony w edytorze na tex. i gotowe. Tu masz tutka:

http://www.gamedev.pl/articles.php?x=view&id=306

Edytowane przez adam_m

Napisano

przypadkiem to nie jest zmapowane lokalnie na Face'ach bo widze ze jest UVW na Face'a ustawione. Ta opcja akurat w tym przypadku nie przyjdzie wydaje mi sie.

Napisano

No pewno że tak. Ma być planar z ustawioną wielkością o zakresie taile'a.

Napisano
  • Autor

a to sie jeszcze tak zapytam:

Czy robiac trase do gry trzeba uzywac Unwrapa? Nie mozna UVW Map'a uzywac??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności