Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć.

 

Rendering wychodzi mi jak w załączniku. W environment jako tło mam ustawione gradient map, i wychodzą koncentryczne kręgi. Mam ustawiony tiling na 1.

 

Podobnie odbicia w oknach, mam tam wrzuconą bitmapę na reflection ovveride, może nie widać tak dobrze, są tam takie brązowe pasy. Dokładnie to samo co w tle.

 

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć o co może tu chodzić?

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności