jasiek311 Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 jak w temacie. przy exporcie do 3dsa w maxie renderuje z vraya. z siatka i geometria nie ma problemow, ale szklo renderuje sie tak jakby odbijalo zupelna czern, gdzie jest envirnment lub tam, gdzie jest inna tafla szkla. jakies wskazowki jak temu zaradzic ?
Bzyku Napisano 4 Grudzień 2009 Napisano 4 Grudzień 2009 a co ma wspólnego export mesha z rhino do renderingu w maxie bo jakoś nie mogę tego rozgryźć ?
jasiek311 Napisano 4 Grudzień 2009 Autor Napisano 4 Grudzień 2009 hej. problem z glowy. tematem jest architektura. problem wystepowal przy zwyklym plane, ktory teoretycznie nie mial grubosci. po imporcie do maxa po prostu nadalem modyfikator shell (minimalny na 1-2 cm w obie strony) i po klopocie. nie ma juz czarnych plam na szybach... chyba problem byl w tym, ze rhino tworzy podwojne plaszczyzny w jednym miejscu. i poprzez nakladanie sie tych plaszczyzn wychodza takie bugi. ale to tylko moje domysly. pozdro.
Bzyku Napisano 4 Grudzień 2009 Napisano 4 Grudzień 2009 nigdy nie zrobi tego samo jedynie mu człowiek to może narzucić :).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się