Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, przerabiam sobie tutorial modelowania audi a3 w 3d max. Doszedłem do momentu w którym z widoku z tyłu(przodu też) niewiele widzę(za dużo prześwitujących krawędzi)

 

Modeluję w poly, na forum znalazłem że można wcisnąć "hide selected" ale gorzej z powrotem bo vertexy wracaja ale nie widze krawędzi.

 

Teraz pytanie czy mozna rozwiązac to jakoś inaczej, żeby mi te linie z przodu nie prześwitywały ale blueprint tak????

 

[ATTACH]68235[/ATTACH]

 

/mam także włączone transparency na simple bo inaczej nie widze blueprinta/

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 970
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

dzięki działa faktycznie:)

ale z ciekawości - uczę się z videotutoriala i tam gościu nie używa "hide selected" tylko po prostu nie widzi przenikających linii. I teraz nieśmiertelne pytanie - jak on to robi??:)

Napisano

nie powiem Ci jak, bo nie pamiętam (nie używałem tego jak dotąd ale czytałem co to za funkcja :]) ale wiem, że to łatwe, i że całkiem niedawno było takie pytanie na forum i padły odpowiedzi ;) powodzenia!

Napisano

Domyślam się, że chodzi o opcje Backface Cull. Kliknij prawym przyciskiem myszki na modelu i wybierz Properties.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności