konarc Napisano 3 Grudzień 2009 Share Napisano 3 Grudzień 2009 Witam, przerabiam sobie tutorial modelowania audi a3 w 3d max. Doszedłem do momentu w którym z widoku z tyłu(przodu też) niewiele widzę(za dużo prześwitujących krawędzi) Modeluję w poly, na forum znalazłem że można wcisnąć "hide selected" ale gorzej z powrotem bo vertexy wracaja ale nie widze krawędzi. Teraz pytanie czy mozna rozwiązac to jakoś inaczej, żeby mi te linie z przodu nie prześwitywały ale blueprint tak???? [ATTACH]68235[/ATTACH] /mam także włączone transparency na simple bo inaczej nie widze blueprinta/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matti Napisano 3 Grudzień 2009 Share Napisano 3 Grudzień 2009 hide selected daj na polygonach. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konarc Napisano 4 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2009 dzięki działa faktycznie:) ale z ciekawości - uczę się z videotutoriala i tam gościu nie używa "hide selected" tylko po prostu nie widzi przenikających linii. I teraz nieśmiertelne pytanie - jak on to robi??:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinW Napisano 4 Grudzień 2009 Share Napisano 4 Grudzień 2009 nie powiem Ci jak, bo nie pamiętam (nie używałem tego jak dotąd ale czytałem co to za funkcja :]) ale wiem, że to łatwe, i że całkiem niedawno było takie pytanie na forum i padły odpowiedzi ;) powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 4 Grudzień 2009 Share Napisano 4 Grudzień 2009 Domyślam się, że chodzi o opcje Backface Cull. Kliknij prawym przyciskiem myszki na modelu i wybierz Properties. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi