Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Rozciagnij wspolrzedne uv tak aby zajmowaly caly kwadrat (0,1)x(0,1).

 

Po prostu jesli podlozysz teksture 1024x256 to na jednej osi wspolrzedna

0.5 bedzie w plus, minus 512 pixelu, a na drugiej osi wspolrzedna 0.5 bedzie

na 128 pixelu.

 

o inny pomysl... mozesz tez wykorzystac reszte kwadratowej tekstury na

inne obiekty... atlasowanie tekstur (jesli sie nie musza tilowac w obu kierunkach)

mozna stosowac bez zmian nawet na bardzo starych silnikach, a nawet ma

to swoje zalety wydajnosciowe.

Napisano
Rozciagnij wspolrzedne uv tak aby zajmowaly caly kwadrat (0,1)x(0,1).

 

Po prostu jesli podlozysz teksture 1024x256 to na jednej osi wspolrzedna

0.5 bedzie w plus, minus 512 pixelu, a na drugiej osi wspolrzedna 0.5 bedzie

na 128 pixelu.

 

Jak dokładnie to zrobić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności