Hooch Napisano 3 Grudzień 2009 Napisano 3 Grudzień 2009 Witam. Tworzę długi przedmiot. Tak wygląda maja UVW mapa: http://img31.imageshack.us/img31/9636/ss20091203190035.jpg Co zrobić aby wyrenderować ją do rozmiaru 1024x256 bez "ściskania"? Jest to przedmiot do gry która obsługuje tekstury o bakach które są kolejną potęgą dwójki. Czyli aby nie marnować miejsca chciałbym mieć tą teksturę w rozmiarach 1024x256. Jak to zrobić?
dokturpotfor Napisano 3 Grudzień 2009 Napisano 3 Grudzień 2009 Rozciagnij wspolrzedne uv tak aby zajmowaly caly kwadrat (0,1)x(0,1). Po prostu jesli podlozysz teksture 1024x256 to na jednej osi wspolrzedna 0.5 bedzie w plus, minus 512 pixelu, a na drugiej osi wspolrzedna 0.5 bedzie na 128 pixelu. o inny pomysl... mozesz tez wykorzystac reszte kwadratowej tekstury na inne obiekty... atlasowanie tekstur (jesli sie nie musza tilowac w obu kierunkach) mozna stosowac bez zmian nawet na bardzo starych silnikach, a nawet ma to swoje zalety wydajnosciowe.
Hooch Napisano 3 Grudzień 2009 Autor Napisano 3 Grudzień 2009 Rozciagnij wspolrzedne uv tak aby zajmowaly caly kwadrat (0,1)x(0,1). Po prostu jesli podlozysz teksture 1024x256 to na jednej osi wspolrzedna 0.5 bedzie w plus, minus 512 pixelu, a na drugiej osi wspolrzedna 0.5 bedzie na 128 pixelu. Jak dokładnie to zrobić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się