Napisano 3 Grudzień 200915 l Witam. Tworzę długi przedmiot. Tak wygląda maja UVW mapa: http://img31.imageshack.us/img31/9636/ss20091203190035.jpg Co zrobić aby wyrenderować ją do rozmiaru 1024x256 bez "ściskania"? Jest to przedmiot do gry która obsługuje tekstury o bakach które są kolejną potęgą dwójki. Czyli aby nie marnować miejsca chciałbym mieć tą teksturę w rozmiarach 1024x256. Jak to zrobić?
Napisano 3 Grudzień 200915 l Rozciagnij wspolrzedne uv tak aby zajmowaly caly kwadrat (0,1)x(0,1). Po prostu jesli podlozysz teksture 1024x256 to na jednej osi wspolrzedna 0.5 bedzie w plus, minus 512 pixelu, a na drugiej osi wspolrzedna 0.5 bedzie na 128 pixelu. o inny pomysl... mozesz tez wykorzystac reszte kwadratowej tekstury na inne obiekty... atlasowanie tekstur (jesli sie nie musza tilowac w obu kierunkach) mozna stosowac bez zmian nawet na bardzo starych silnikach, a nawet ma to swoje zalety wydajnosciowe.
Napisano 3 Grudzień 200915 l Autor Rozciagnij wspolrzedne uv tak aby zajmowaly caly kwadrat (0,1)x(0,1). Po prostu jesli podlozysz teksture 1024x256 to na jednej osi wspolrzedna 0.5 bedzie w plus, minus 512 pixelu, a na drugiej osi wspolrzedna 0.5 bedzie na 128 pixelu. Jak dokładnie to zrobić
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto