Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

No więc może po kolei. Mam wymodelowany budynek. Podzieliłem go na kilka części opcją Detach. Dokładam do sceny Boxa (który uderzy w budynek), Plane (podłoga) oraz Rigid Body Collecions. Dodaje wszystko do Rigid'a. Boxowi ustawiam Unyielding, Plane daje jako Concave Mesh a te wszystkie pocięte części z budynku jako Mass 1 i Boudning Box.

 

Mój problem to wiadomość: All vertices in mesh are coplanar, please use Concave Mesh. Używam Havoka 1.

Wcześniej robiłem sobie takie animacje za pomocą reactora i wszystko było ok a tym razem z tymi częściami z budynku mam ten problem.

Rozumiem. że mam w ustawieniach rigida coś pozmieniać ale nie mam pojęcia co...

Z góry dzięki za pomoc.

 

//edit

Rozwiązałem problem...wystarczyło zmienić Boudning Box na Bounding Sphere :)

 

temat close

Edytowane przez Gr3G
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności