Napisano 9 Grudzień 200915 l No więc może po kolei. Mam wymodelowany budynek. Podzieliłem go na kilka części opcją Detach. Dokładam do sceny Boxa (który uderzy w budynek), Plane (podłoga) oraz Rigid Body Collecions. Dodaje wszystko do Rigid'a. Boxowi ustawiam Unyielding, Plane daje jako Concave Mesh a te wszystkie pocięte części z budynku jako Mass 1 i Boudning Box. Mój problem to wiadomość: All vertices in mesh are coplanar, please use Concave Mesh. Używam Havoka 1. Wcześniej robiłem sobie takie animacje za pomocą reactora i wszystko było ok a tym razem z tymi częściami z budynku mam ten problem. Rozumiem. że mam w ustawieniach rigida coś pozmieniać ale nie mam pojęcia co... Z góry dzięki za pomoc. //edit Rozwiązałem problem...wystarczyło zmienić Boudning Box na Bounding Sphere :) temat close Edytowane 10 Grudzień 200915 l przez Gr3G
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto