Gr3G Napisano 9 Grudzień 2009 Napisano 9 Grudzień 2009 (edytowane) No więc może po kolei. Mam wymodelowany budynek. Podzieliłem go na kilka części opcją Detach. Dokładam do sceny Boxa (który uderzy w budynek), Plane (podłoga) oraz Rigid Body Collecions. Dodaje wszystko do Rigid'a. Boxowi ustawiam Unyielding, Plane daje jako Concave Mesh a te wszystkie pocięte części z budynku jako Mass 1 i Boudning Box. Mój problem to wiadomość: All vertices in mesh are coplanar, please use Concave Mesh. Używam Havoka 1. Wcześniej robiłem sobie takie animacje za pomocą reactora i wszystko było ok a tym razem z tymi częściami z budynku mam ten problem. Rozumiem. że mam w ustawieniach rigida coś pozmieniać ale nie mam pojęcia co... Z góry dzięki za pomoc. //edit Rozwiązałem problem...wystarczyło zmienić Boudning Box na Bounding Sphere :) temat close Edytowane 10 Grudzień 2009 przez Gr3G
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się