kajot Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 witam. jestem teraz na etapie nakładanie tekstur na postacie (konkretnie chodzi o futro) i pojawił sie problem. zrobiłem uv mapping korpusu zgodnie z pewnym tutorialem znalezionym w sieci i jako teksture użyłem lamberta z szachownica (zeby widziec czy tekstura jest rownomiernie nakładana) i wszystko wyglada super. w momencie kiedy nakladam futro tylko jedna polowa sie pokrywa a reszta jest goła :). w czym moze tkwic problem? daje linka do tutoriala z którego korzystałem:
Kroopson Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 Maya Fur potrzebuje bardzo dokładnie rozłożonych UV. Muszą być proporcjonalne i nie mogą się pokrywać w żadnym punkcie. Dlatego też jakiekolwiek projekcje planarne odpadają
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się