Gość markow200 Napisano 17 Grudzień 2009 Share Napisano 17 Grudzień 2009 (edytowane) Witam, mam puzzle 25x20 elementów. Każdy puzzel to osobny obiekt. Teraz chcę na nie rzucić bitmapę, tak aby później można było te puzle przestawiać, przewracać itp. Każdy puzel musi zawierać w sobie oczywiście tylko odpowiednią część tej mapy. Jak to zrobić? Na razie jedynym rozwiążaniem, na jakie wpadłem, jest modyfikator Camera Map. Robi dokładnie to, co chcę. Tylko jest jeden problem - nie mogę po prostu wybrać tych 500 elementów i go przypisać do nich wszystkich, bo mi wariuje. Muszę po kolei klikać każdy obiekt i mozolnie przypisywać mu ten modyfikator, klikać Pick camera itp. Trochę za mozolne dla 500 elementów. Nie chcę łączyć puzzli w jeden element a potem go rozbijać, bo wszystkie puzzle są referencjami, dzięki czemu rysunek nie zamula. Jak próbuję z nich zrobić jeden element, to po chwili nie da się już pracować. Edytowane 17 Grudzień 2009 przez markow200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 17 Grudzień 2009 Share Napisano 17 Grudzień 2009 Hej, robisz tak: attachujesz wszystkie puzle razem jako jeden obiekt, dajesz im mapowanie (np. plane) jako całość....a później dettachujesz wszystko...tym sposobem kazdy klocek bedzie miał swoją własną część bitmapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mt Napisano 17 Grudzień 2009 Share Napisano 17 Grudzień 2009 eee...a po co attachowac i robic wszystko na okolo? zaznaczasz wszystkie obiekty, przypisujesz bitmape, dajesz na calosc uvwmapa planarnego i heja. mozesz sobie pozniej jeszcze calosc przekonwertowac do editable poly zeby nie miec modyfikatorow zinstance'owanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 17 Grudzień 2009 Share Napisano 17 Grudzień 2009 eee...a po co attachowac i robic wszystko na okolo? zaznaczasz wszystkie obiekty, przypisujesz bitmape, dajesz na calosc uvwmapa planarnego i heja. mozesz sobie pozniej jeszcze calosc przekonwertowac do editable poly zeby nie miec modyfikatorow zinstance'owanych. o fak, racja totalnie zapomniałem i tym. Rób tak jak mt pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się