Napisano 17 Grudzień 200915 l Witam, mam puzzle 25x20 elementów. Każdy puzzel to osobny obiekt. Teraz chcę na nie rzucić bitmapę, tak aby później można było te puzle przestawiać, przewracać itp. Każdy puzel musi zawierać w sobie oczywiście tylko odpowiednią część tej mapy. Jak to zrobić? Na razie jedynym rozwiążaniem, na jakie wpadłem, jest modyfikator Camera Map. Robi dokładnie to, co chcę. Tylko jest jeden problem - nie mogę po prostu wybrać tych 500 elementów i go przypisać do nich wszystkich, bo mi wariuje. Muszę po kolei klikać każdy obiekt i mozolnie przypisywać mu ten modyfikator, klikać Pick camera itp. Trochę za mozolne dla 500 elementów. Nie chcę łączyć puzzli w jeden element a potem go rozbijać, bo wszystkie puzzle są referencjami, dzięki czemu rysunek nie zamula. Jak próbuję z nich zrobić jeden element, to po chwili nie da się już pracować. Edytowane 17 Grudzień 200915 l przez markow200
Napisano 17 Grudzień 200915 l Hej, robisz tak: attachujesz wszystkie puzle razem jako jeden obiekt, dajesz im mapowanie (np. plane) jako całość....a później dettachujesz wszystko...tym sposobem kazdy klocek bedzie miał swoją własną część bitmapy.
Napisano 17 Grudzień 200915 l eee...a po co attachowac i robic wszystko na okolo? zaznaczasz wszystkie obiekty, przypisujesz bitmape, dajesz na calosc uvwmapa planarnego i heja. mozesz sobie pozniej jeszcze calosc przekonwertowac do editable poly zeby nie miec modyfikatorow zinstance'owanych.
Napisano 17 Grudzień 200915 l eee...a po co attachowac i robic wszystko na okolo? zaznaczasz wszystkie obiekty, przypisujesz bitmape, dajesz na calosc uvwmapa planarnego i heja. mozesz sobie pozniej jeszcze calosc przekonwertowac do editable poly zeby nie miec modyfikatorow zinstance'owanych. o fak, racja totalnie zapomniałem i tym. Rób tak jak mt pisze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto