Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

mam puzzle 25x20 elementów. Każdy puzzel to osobny obiekt. Teraz chcę na nie rzucić bitmapę, tak aby później można było te puzle przestawiać, przewracać itp. Każdy puzel musi zawierać w sobie oczywiście tylko odpowiednią część tej mapy.

 

Jak to zrobić?

 

Na razie jedynym rozwiążaniem, na jakie wpadłem, jest modyfikator Camera Map. Robi dokładnie to, co chcę. Tylko jest jeden problem - nie mogę po prostu wybrać tych 500 elementów i go przypisać do nich wszystkich, bo mi wariuje. Muszę po kolei klikać każdy obiekt i mozolnie przypisywać mu ten modyfikator, klikać Pick camera itp. Trochę za mozolne dla 500 elementów.

 

Nie chcę łączyć puzzli w jeden element a potem go rozbijać, bo wszystkie puzzle są referencjami, dzięki czemu rysunek nie zamula. Jak próbuję z nich zrobić jeden element, to po chwili nie da się już pracować.

Edytowane przez markow200

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 905
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej, robisz tak: attachujesz wszystkie puzle razem jako jeden obiekt, dajesz im mapowanie (np. plane) jako całość....a później dettachujesz wszystko...tym sposobem kazdy klocek bedzie miał swoją własną część bitmapy.

Napisano

eee...a po co attachowac i robic wszystko na okolo? zaznaczasz wszystkie obiekty, przypisujesz bitmape, dajesz na calosc uvwmapa planarnego i heja. mozesz sobie pozniej jeszcze calosc przekonwertowac do editable poly zeby nie miec modyfikatorow zinstance'owanych.

Napisano
eee...a po co attachowac i robic wszystko na okolo? zaznaczasz wszystkie obiekty, przypisujesz bitmape, dajesz na calosc uvwmapa planarnego i heja. mozesz sobie pozniej jeszcze calosc przekonwertowac do editable poly zeby nie miec modyfikatorow zinstance'owanych.

 

o fak, racja totalnie zapomniałem i tym. Rób tak jak mt pisze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności