graphitt Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 (edytowane) No i przyszła dla mnie wkońcu pora na przejście na AS3 i Papervision. Mam mały projekt który zamierzam zrealizowac, ale narazie ogarniam podstawy tego programowania 3D "od kodu". Narazie shadery w PV, duzo mi dało grzebanie w google(polecam). Materiałów domyślnych nie ma duzo bo Flat, Cell, Phong, Guard i Env, ale da się je mieszać. Poniżej poczatki, model z modo exportowany do Collady: http://test.e.lublin.pl/skula/test_001.html http://test.e.lublin.pl/skula/test_002.html http://test.e.lublin.pl/skula/test_003.html http://test.e.lublin.pl/skula/test_004.html cd... No to ruszamy dalej, przesiadam sie na Away3D... w najblizszym czasie a teraz progres w PV do obejrzenia tu: http://piropoi.superhost.pl/michal_skula/kamienica/ to juz nie KACZUCHA, troche sie laduje ;)... cierpliwosci Edytowane 28 Styczeń 2010 przez graphitt update
olaf Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 czemu wybrałeś PV a nie Alternative 3d? ja w 3d webie jestem estetą i nie satysfakcjonują mnie jeszcze obecne rozwiązania rodem z gier java w moim starym telefonie.
graphitt Napisano 17 Grudzień 2009 Autor Napisano 17 Grudzień 2009 Moim zdaniem Papervision jest wygodniejsze, zastanawiałem się nad Alternative 3D, jednak ostatecznie padlo na Papervision. Jest dobry parser do plikow DAE łącznie z obsługą animacji, niedlugo coś pokaże. Wydajnościowo jest jak dla mnie szybszy PV. Masz rację że 3d w webie to przesada. Ja jednak robię aplikację do wizualizacji wnetrz w 3D... i pare innych pomysłow. Całej strony w 3D jeszcze bym nie robił, gdyby miałabyć funkcjonaln. Raczej jako pokazówke możliwości.
olaf Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 no spoko. My teraz też przymierzamy się do jednego projektu 3d. Testy ruszają w nast. tygodniu, ale jak wypalą to nikt o tym nie usłyszy, bo będzie trzeba walczyć z patentami itp. osobiście polecam łączenie technologii, dopisania sobie jakiegoś skryptu z prerenderem i drugiego fake'ującego plus trzeciego inteligentnie optymalizującego obiekty. Bo jedna kaczka nie robi wrażenia, kilkadziesiąt tysięcy już bardziej ;)
graphitt Napisano 17 Grudzień 2009 Autor Napisano 17 Grudzień 2009 mam nadzieje że projekt się powiedzie... i nie upadnie ;) Kiedy wejdzie wsparcie dla GPU w przyszlym roku do flasha i wyjdzie Papervision 3.0 dopiero się zaczną schody. Chcę do tego czasu nauczyć się jak najwięcej. Wiem że jedna kaczka nie robi wrażenia ;) może uda się mi ich więcej zrobić... wkońcu od czego są LOD'y.
graphitt Napisano 1 Luty 2010 Autor Napisano 1 Luty 2010 Update... http://piropoi.superhost.pl/michal_skula/boyanim/ Papervision obsluguje animacje modeli, jak juz wspominalem.. teraz czas zrobic interaktywnosc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się