Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

No i przyszła dla mnie wkońcu pora na przejście na AS3 i Papervision. Mam mały projekt który zamierzam zrealizowac, ale narazie ogarniam podstawy tego programowania 3D "od kodu".

 

Narazie shadery w PV, duzo mi dało grzebanie w google(polecam). Materiałów domyślnych nie ma duzo bo Flat, Cell, Phong, Guard i Env, ale da się je mieszać. Poniżej poczatki, model z modo exportowany do Collady:

 

http://test.e.lublin.pl/skula/test_001.html

http://test.e.lublin.pl/skula/test_002.html

http://test.e.lublin.pl/skula/test_003.html

http://test.e.lublin.pl/skula/test_004.html

 

cd...

 

No to ruszamy dalej, przesiadam sie na Away3D... w najblizszym czasie

a teraz progres w PV do obejrzenia tu: http://piropoi.superhost.pl/michal_skula/kamienica/

to juz nie KACZUCHA, troche sie laduje ;)... cierpliwosci

Edytowane przez graphitt
update
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

czemu wybrałeś PV a nie Alternative 3d?

ja w 3d webie jestem estetą i nie satysfakcjonują mnie jeszcze obecne rozwiązania rodem z gier java w moim starym telefonie.

Napisano

Moim zdaniem Papervision jest wygodniejsze, zastanawiałem się nad Alternative 3D, jednak ostatecznie padlo na Papervision. Jest dobry parser do plikow DAE łącznie z obsługą animacji, niedlugo coś pokaże. Wydajnościowo jest jak dla mnie szybszy PV.

 

Masz rację że 3d w webie to przesada. Ja jednak robię aplikację do wizualizacji wnetrz w 3D... i pare innych pomysłow. Całej strony w 3D jeszcze bym nie robił, gdyby miałabyć funkcjonaln. Raczej jako pokazówke możliwości.

Napisano

no spoko. My teraz też przymierzamy się do jednego projektu 3d. Testy ruszają w nast. tygodniu, ale jak wypalą to nikt o tym nie usłyszy, bo będzie trzeba walczyć z patentami itp.

osobiście polecam łączenie technologii, dopisania sobie jakiegoś skryptu z prerenderem i drugiego fake'ującego plus trzeciego inteligentnie optymalizującego obiekty. Bo jedna kaczka nie robi wrażenia, kilkadziesiąt tysięcy już bardziej ;)

Napisano

mam nadzieje że projekt się powiedzie... i nie upadnie ;)

Kiedy wejdzie wsparcie dla GPU w przyszlym roku do flasha i wyjdzie Papervision 3.0 dopiero się zaczną schody. Chcę do tego czasu nauczyć się jak najwięcej. Wiem że jedna kaczka nie robi wrażenia ;) może uda się mi ich więcej zrobić... wkońcu od czego są LOD'y.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności