Napisano 17 Grudzień 200915 l No i przyszła dla mnie wkońcu pora na przejście na AS3 i Papervision. Mam mały projekt który zamierzam zrealizowac, ale narazie ogarniam podstawy tego programowania 3D "od kodu". Narazie shadery w PV, duzo mi dało grzebanie w google(polecam). Materiałów domyślnych nie ma duzo bo Flat, Cell, Phong, Guard i Env, ale da się je mieszać. Poniżej poczatki, model z modo exportowany do Collady: http://test.e.lublin.pl/skula/test_001.html http://test.e.lublin.pl/skula/test_002.html http://test.e.lublin.pl/skula/test_003.html http://test.e.lublin.pl/skula/test_004.html cd... No to ruszamy dalej, przesiadam sie na Away3D... w najblizszym czasie a teraz progres w PV do obejrzenia tu: http://piropoi.superhost.pl/michal_skula/kamienica/ to juz nie KACZUCHA, troche sie laduje ;)... cierpliwosci Edytowane 28 Styczeń 201015 l przez graphitt update
Napisano 17 Grudzień 200915 l czemu wybrałeś PV a nie Alternative 3d? ja w 3d webie jestem estetą i nie satysfakcjonują mnie jeszcze obecne rozwiązania rodem z gier java w moim starym telefonie.
Napisano 17 Grudzień 200915 l Autor Moim zdaniem Papervision jest wygodniejsze, zastanawiałem się nad Alternative 3D, jednak ostatecznie padlo na Papervision. Jest dobry parser do plikow DAE łącznie z obsługą animacji, niedlugo coś pokaże. Wydajnościowo jest jak dla mnie szybszy PV. Masz rację że 3d w webie to przesada. Ja jednak robię aplikację do wizualizacji wnetrz w 3D... i pare innych pomysłow. Całej strony w 3D jeszcze bym nie robił, gdyby miałabyć funkcjonaln. Raczej jako pokazówke możliwości.
Napisano 17 Grudzień 200915 l no spoko. My teraz też przymierzamy się do jednego projektu 3d. Testy ruszają w nast. tygodniu, ale jak wypalą to nikt o tym nie usłyszy, bo będzie trzeba walczyć z patentami itp. osobiście polecam łączenie technologii, dopisania sobie jakiegoś skryptu z prerenderem i drugiego fake'ującego plus trzeciego inteligentnie optymalizującego obiekty. Bo jedna kaczka nie robi wrażenia, kilkadziesiąt tysięcy już bardziej ;)
Napisano 17 Grudzień 200915 l Autor mam nadzieje że projekt się powiedzie... i nie upadnie ;) Kiedy wejdzie wsparcie dla GPU w przyszlym roku do flasha i wyjdzie Papervision 3.0 dopiero się zaczną schody. Chcę do tego czasu nauczyć się jak najwięcej. Wiem że jedna kaczka nie robi wrażenia ;) może uda się mi ich więcej zrobić... wkońcu od czego są LOD'y.
Napisano 1 Luty 201015 l Autor Update... http://piropoi.superhost.pl/michal_skula/boyanim/ Papervision obsluguje animacje modeli, jak juz wspominalem.. teraz czas zrobic interaktywnosc
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto