wizz Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 (edytowane) witam mam taki problem z uvkami, wypaliłem dla modelu normale , wszystko działało , za jakis czas wlanczam maye wczytuje scenke i uv modelu same jakos poprzeskakiwaly niewiadomo czemu :|wychodzi na to ze trza palic normale jeszcze raz bo sie samo niewiedziec jak i czemu poknociło :| czasmi jak chwyce ta uvke to skacze jakby i wraca na dawną pozycje ale nie zawsze :confused: Nie wiem o co kaman z nimi :/ Edytowane 18 Grudzień 2009 przez wizz
wizz Napisano 17 Grudzień 2009 Autor Napisano 17 Grudzień 2009 (edytowane) przy okazji zapytam jeszcze o inną rzecz. Wypalanie AO w maya z modelu high poly do lp. Problem polega na tym ze czesto pojawiaja sie glicze typu czarne kropeczki albo gorzej straszliwe glicze z kórymi sie nie da nic zrobic , mam na mysli taki glicz z powodu przenikania się dwóch powierzchni lp z hp , i zakres szukania jak zwieksze to nic nie daje to :/ ( dodam tylko ze model jest wporzadku bo przenioslem do xsi i wypaliło sie bez problemowo). Byłbym wdzieczny za jakies wskazówki :) Kolejny problem na jaki natrafilem to export poprzez cos takiego jak DAE_FBX mianowicie chce wyexportowac jeden model a jakbym nie zrobił to cos exportuje mi wszystkie meshe w scenie :/ takze export selected tu niedziala :) pozdrawiam i mam nadzieje ze ktos cos pomoze :) będe wdzieczny :) Edytowane 18 Grudzień 2009 przez wizz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się