Skocz do zawartości

Maya problems


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

witam mam taki problem z uvkami, wypaliłem dla modelu normale , wszystko działało , za jakis czas wlanczam maye wczytuje scenke i uv modelu same jakos poprzeskakiwaly niewiadomo czemu :|wychodzi na to ze trza palic normale jeszcze raz bo sie samo niewiedziec jak i czemu poknociło :| czasmi jak chwyce ta uvke to skacze jakby i wraca na dawną pozycje ale nie zawsze :confused: Nie wiem o co kaman z nimi :/

Edytowane przez wizz
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

przy okazji zapytam jeszcze o inną rzecz. Wypalanie AO w maya z modelu high poly do lp. Problem polega na tym ze czesto pojawiaja sie glicze typu czarne kropeczki albo gorzej straszliwe glicze z kórymi sie nie da nic zrobic , mam na mysli taki glicz z powodu przenikania się dwóch powierzchni lp z hp , i zakres szukania jak zwieksze to nic nie daje to :/ ( dodam tylko ze model jest wporzadku bo przenioslem do xsi i wypaliło sie bez problemowo). Byłbym wdzieczny za jakies wskazówki :)

 

Kolejny problem na jaki natrafilem to export poprzez cos takiego jak DAE_FBX mianowicie chce wyexportowac jeden model a jakbym nie zrobił to cos exportuje mi wszystkie meshe w scenie :/ takze export selected tu niedziala :) pozdrawiam i mam nadzieje ze ktos cos pomoze :) będe wdzieczny :)

Edytowane przez wizz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności