Napisano 17 Grudzień 200915 l witam mam taki problem z uvkami, wypaliłem dla modelu normale , wszystko działało , za jakis czas wlanczam maye wczytuje scenke i uv modelu same jakos poprzeskakiwaly niewiadomo czemu :|wychodzi na to ze trza palic normale jeszcze raz bo sie samo niewiedziec jak i czemu poknociło :| czasmi jak chwyce ta uvke to skacze jakby i wraca na dawną pozycje ale nie zawsze :confused: Nie wiem o co kaman z nimi :/ Edytowane 18 Grudzień 200915 l przez wizz
Napisano 17 Grudzień 200915 l Autor przy okazji zapytam jeszcze o inną rzecz. Wypalanie AO w maya z modelu high poly do lp. Problem polega na tym ze czesto pojawiaja sie glicze typu czarne kropeczki albo gorzej straszliwe glicze z kórymi sie nie da nic zrobic , mam na mysli taki glicz z powodu przenikania się dwóch powierzchni lp z hp , i zakres szukania jak zwieksze to nic nie daje to :/ ( dodam tylko ze model jest wporzadku bo przenioslem do xsi i wypaliło sie bez problemowo). Byłbym wdzieczny za jakies wskazówki :) Kolejny problem na jaki natrafilem to export poprzez cos takiego jak DAE_FBX mianowicie chce wyexportowac jeden model a jakbym nie zrobił to cos exportuje mi wszystkie meshe w scenie :/ takze export selected tu niedziala :) pozdrawiam i mam nadzieje ze ktos cos pomoze :) będe wdzieczny :) Edytowane 18 Grudzień 200915 l przez wizz
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto