Vit Napisano 19 Grudzień 2009 Napisano 19 Grudzień 2009 Na podstawie książki "Blender.Podstawy modelowania" pana Boćka stworzyłem swoją pierwszą prace w blenderku twarz. Choć nie koniecznie wyszła ludzka :) chce wykonać teraz animację ale kompletnie nie wiem od czego zacząć wiem że muszę stworzyć szkielet ale tu pojawiaja sie pytania ktory rodzaj kosci nadaje sie do tego najbardziej, jak połaczyć te kości z modelem czy łaczyć je z grupami wierzchołków czy może jakoś inaczej. Bede wdzięczny za kilka naprowadzających wskazówek może ktoś widział jakiegoś tutka.
szczuro Napisano 19 Grudzień 2009 Napisano 19 Grudzień 2009 po pierwsze tutki ani http://max3d.pl/tutorial.php?id=93 po drugie mancandy faq http://www.youtube.com/user/BlenderFoundation#g/u
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się