terenas Napisano 22 Grudzień 2009 Share Napisano 22 Grudzień 2009 Witam, Chce wymodelowac osiedle na podstawie rzutu zagospodarowania. Po wrzuceniu odpowiedniej bitmapy do slotu difuse materialu i nadaniu go plaszczyznie ktora miala posluzyc za podklad otrzymuje pikseloze. Prosze o wskazowki co z tym zrobic zeby bylo dokladniejsze i zebym nie musial modelowac na chybil trafil :). Załączam linki do screena z max'a oraz do fragmentu bitmapy aby pokazac jej skale dokladnosci. screen : http://img27.imageshack.us/i/screennbl.jpg/ bitmapa: http://img26.imageshack.us/img26/7397/podkladu.jpg Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil.ochel Napisano 22 Grudzień 2009 Share Napisano 22 Grudzień 2009 zapraszam na moj kanal na yt, znajdziesz w filmikach, poznasz po miniaturce (bitmapa auta) http://www.youtube.com/user/fyglymyg#p/u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
terenas Napisano 22 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2009 świetne, dziękuję za błyskawiczną pomoc, Pozdrawiam, wesołych świąt : ) ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się