Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Chce wymodelowac osiedle na podstawie rzutu zagospodarowania.

Po wrzuceniu odpowiedniej bitmapy do slotu difuse materialu i nadaniu go plaszczyznie ktora miala posluzyc za podklad otrzymuje pikseloze. Prosze o wskazowki co z tym zrobic zeby bylo dokladniejsze i zebym nie musial modelowac na chybil trafil :). Załączam linki do screena z max'a oraz do fragmentu bitmapy aby pokazac jej skale dokladnosci.

 

screen : http://img27.imageshack.us/i/screennbl.jpg/

bitmapa: http://img26.imageshack.us/img26/7397/podkladu.jpg

 

 

Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

świetne, dziękuję za błyskawiczną pomoc,

Pozdrawiam, wesołych świąt : ) !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności