Napisano 22 Grudzień 200915 l Witam, Chce wymodelowac osiedle na podstawie rzutu zagospodarowania. Po wrzuceniu odpowiedniej bitmapy do slotu difuse materialu i nadaniu go plaszczyznie ktora miala posluzyc za podklad otrzymuje pikseloze. Prosze o wskazowki co z tym zrobic zeby bylo dokladniejsze i zebym nie musial modelowac na chybil trafil :). Załączam linki do screena z max'a oraz do fragmentu bitmapy aby pokazac jej skale dokladnosci. screen : http://img27.imageshack.us/i/screennbl.jpg/ bitmapa: http://img26.imageshack.us/img26/7397/podkladu.jpg Pozdrawiam!
Napisano 22 Grudzień 200915 l zapraszam na moj kanal na yt, znajdziesz w filmikach, poznasz po miniaturce (bitmapa auta) http://www.youtube.com/user/fyglymyg#p/u
Napisano 22 Grudzień 200915 l Autor świetne, dziękuję za błyskawiczną pomoc, Pozdrawiam, wesołych świąt : ) !
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto