Napisano 23 Grudzień 200915 l Witam jest to moj pierwszy powazniejszy model w 3ds max. Po box'ach i teapot'ach przyszła pora na cos wiekszego :) Wykonalem go wg pewnego tutoriala z internetu. Wieeele sie nauczyłem jesli chodzi o modelowanie - to byla porzadna terapia szokowa. Oswietlenie, shadery, kadry sa moim samodzielnym wkładem - i chyba tutaj mozna najwiecej poprawic..... Proslibym o konstruktywne komentarze..... pozdrawiam serdecznie max+vray
Napisano 23 Grudzień 200915 l Model bardzo ładny pokaż siatkę. Nie pasuje mi tylko opona z przodu taka cienka a z tyłu taka szeroka coś jest nie tak.
Napisano 23 Grudzień 200915 l Mnie się podoba, jeśli to Twój pierwszy poważny model to jestem pod wrażeniem. Do poprawienia zostaje z pewnością studio, powtarzający się motyw mapy na podłożu i ścianie. Lakier plastikowy (na pierwszym i ostatnim renderze wygląda znów na akryl) i nie przekonuje mnie przednia lampa. Natomiast materiały silnika, wydechu, amortyzatorów i opon jak najbardziej są w porządku. Model bardzo zgrabnie wyszedł. Jak na pierwszą taką pracę na prawdę nieźle. Gratuluję i trzymam kciuki w dociągnięciu projektu do finału.
Napisano 23 Grudzień 200915 l widze caly watek usunales wiec jeszcze raz model ladny materialy i studio totalnie do wymiany
Napisano 23 Grudzień 200915 l Model ok, ale studio i materiały do wymiany. Popracuj nad studiem, oświetleniem i materiałami i dawaj kolejne renderki.
Napisano 24 Grudzień 200915 l Model ładny, też robię motor i mam kłopoty ze zrobieniem koła z takimi wcięciami. Jak ty je zrobiłeś? PS. Jak nie chce Ci się tłumaczyć to może jak pokażesz siatkę to to coś mi podpowie. Pozdrawiam;)
Napisano 24 Grudzień 200915 l Autor Dzieki wszystkim za komentarze...bede dalej z tym walczył....jesli chodzi o roznice szerokosci kół to chyba "ten typ tak ma" bo podczas modelowania tez zwrocilem na to uwage jednak google rozwiał moje watpliwosci....Jesli chodzi o wciecia to poporstu mapka w slocie BUMP w materiałach....
Napisano 1 Styczeń 201015 l Autor Hej....oto kolejne wcielenie mojej motorynki.... poprawiłem materiały,studio i kadry......jednak wydaje mi sie ze mozna to jeszcze podciagnac...Niestety sam nie za bardzo wiem jak - mile widziane podpowiedzi :)
Napisano 27 Marzec 201114 l Nie zrobiłeś śruby z tylu co łączy koło z "tym czymś czarnym, nie wiem jak to się nazywa i tak samo hamulce zrobione "na szybko" i mało dokładnie tak samo jak je robi w tutorialu. nie ma też kabla do hamulców No i co sie stało z miejscem na tablice rej. z tylu ??? Ale fakt faktem wyszło fajnie 1 i ostatni render z tych nowszych mi sie podoba i za to wielki plus
Napisano 27 Marzec 201114 l Witam, Pierwszy render z tych nowych naprawde bardzo fajnie wyszedl. Zgadzam sie z raion3k, ze brakuje sruby mocujacej kolo z wahaczem oraz, ze nalezaloby podlaczyc hamulce na przednim kole. Zrobiles kable przy silniku, wiec wiesz jak to zrobic :) Tutorial rowniez mialem okazje przerabiac. Jest tam kilka technik modelowania, a niektore czesc sa robione na szybko, ale na poczatek jest jak znalazl. Ja bym jedynie zrezygnowal z tego efektu brused metal na amortyzatorze z przodu i dal inny kolor na sprezyne z tylu. Mysle, ze czerwona fajnie by wygladala. Walcz dalej. Pozdrawiam, xaoo
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto