Jump to content

latos

Members
  • Content Count

    596
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

46 Excellent

1 Follower

About latos

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Znowu scalasz niepotrzebnie elementy. Zderzak, maska i nadkole to są osobne elementy. Rozetnij je i dopiero dodawaj detale. Najpierw wymodeluj maskę potem nadkole i dopiero przedni zderzak, bo widzę ,że wszystko dotknąłeś po trochu i tak pośpiesznie lecisz dalej. Nie! Modeluj wszystko ładnie i dobrze a dopiero potem leć dalej. Na nadkolu nie jest potrzebna aż taka ostra krawędź, za bardzo zagęszczasz te krawędzie i zaczynasz się gubić w rozkładaniu ich złączeń.
  2. Akurat to w czym robiłem tutka nie ma znaczenia. Ważne jest żeby zobaczył technikę modelowania. Nie bój się rozcinać samochodu. Cały czas widzę ,że wszystko modelujesz z 1 bryły. Pamiętaj samochód to nie jest 1 bryła tylko zbiór mnóstwa elementów i tak samo Ty musisz modelować. EDIT: Zamieszczaj większe obrazki, bo na tych nie za wiele widać. Póki co jest dobrze, siatka jest równomiernie rozmieszczona, jedynie chamfer(podwójna linia) może być troszkę za ostra. Przyjrzy się referencji czy na pewno jest taka ostra ta linia.
  3. Chodziło mi o to ,że cały samochód faluje. Raz powierzchnie masz wyżej, raz niżej.
  4. Na początek zadbać o to żeby prowadzić proste linie. Po drugie patrz na referencje samochodów, widziałem ten samochód z 4 lata temu i widzę ,że kompletnie 3/4 samochodu się tutaj nie zgadza. Po trzecie odsyłam do kursu który nagrałem(Link jest poniżej) Po czwarte nie bój się rozcinać krawędzi. Samochód składa się z części i tak samo musi być w modelu.
  5. Odeślę Cię tylko do mojego tutka.
  6. Model będziesz oglądał z większej odległości, także będzie to wyglądać znacznie lepiej, dodatkowo wystarczy odpowiednia tekstura i nie masz szans by zorientować się ,że jest to z osobnego modelu. Dodatkowo chciałem podkreślić ,że kolega napisał TEST.
  7. Proporcje strasznie leżą :(
  8. Nie chcę być złośliwy, ale jeżeli oczekujesz jakiejś pomocy tudzież pochwały popracuj trochę dłużej nad modelami niż 15 minut, bo wszystko co wrzuciłeś wygląda jak ulepione z gliny przez 10 latka.
  9. Nie ma tu żadnej prowokacji. Trawa sięga do wysokości połowy okna Barierki sięgają do klatki piersiowej Okna są zdecydowanie za nisko Drzwi na górze są za małe
  10. Witam Posiada może ktoś zdjęcia opuszczonych kompleksów czy też fabryk ale nie z środka a z zewnątrz. Tak żeby było widać konkretnie ich rozmieszczenie, gdzie jaki budynek był itp. Pozdrawiam
  11. latos

    V-Ray i GPU

    Procek to I7 2,8GHZ ale tak czy siak grafika powinna znacznie zdecydowanie szybciej renderować od CPU. Przynajmniej tak jest w blendnerze gdzie GPU spokojnie pokazuje co potrafi, natomiast w Maxie miałem same problemy z renderingiem na grafice. Okej zainstaluje nowszą wersję i zobaczymy czy coś poprawili.
  12. latos

    V-Ray i GPU

    Nvidia 650gtx z 2GB ramu tak,że raczej jest sens. Rozumiem ,że 2.40 pod 2013 nie zainstaluję tak?
  13. latos

    V-Ray i GPU

    Przepraszam, wiedziałem ,że coś zapomniałem napisać. Ostatnio używałem wersji 2.30.02. Pozdrawiam.
  14. latos

    V-Ray i GPU

    Witam Dawno nie interesowałem się tym tematem i chciał bym się dowiedzieć, czy już jest poprawna wersja V-Ray'a dzięki której można renderować na GPU? Bo jak ostatnio się tym bawiłem to strasznie ciężko to chodziło, rad działało raz nie, kolory i ustawienie światła wychodziły całkowicie inne niż na CPU. Pozdrawiam.
  15. Witam Mam problem z normal mapą, gdyż jej siatka rozkłada się tragicznie, co widać na zamieszczonym screenie. Postępuje tak ,że najpierw biorę Unwarp UVW, rozkładam siatkę, a jako ,że jest to obiekt okrągły to biorę rzut boczny. potem z obiektu high poly renderuje Normalmapkę i nakładam na obiekt. Pomijam jakiś ważny krok? Coś źle robię? Prosił bym o podpowiedź. EDIT: Chociaż jak wsadzam do standardowego materiału to wszystko gra, tylko na xoliulshader coś głupieje.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy