Gość trzciona Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 Witam! Rozpoczynam dopiero moją przygode z grafiką 3d. Po kilku tygodniach wdrażania się w temat (3dsmax + Vray 1.5) wykonałem taką oto scenę. Czas renderingu wynosił 9h. Bardzo proszę o ocenę jednak chciałbym, aby odpowiedzieliście na pytanie: które ustawienia w renderze Vray zmienić, żeby czas renderingu uległ skróceniu przy niewielkim spadku jakości - może to niemożliwe, ale liczę na wasze doświadczenia. Ustawienia te zapożyczyłem ze znanego tutoriala: http://www.evermotion.org/tutorials/show/7900/making-interior-scene
mkeruj Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 Jak na pierwszą (?) wizkę nie jest źle, skala w niektórych przypadkach do poprawki, ale jesteś na dobrej drodze. Nie wiemy na czym liczyłeś, czas jest zależny od mocy. Kuba też troche pojechał z tymi ustawieniami, nie to że są złe, ale uczą cierpliwości (zwłaszcza dmc[qmc]). Nie jest źle, ale prześledź jeszcze kilka innych ustawień i potestuj - MaGuu zrobił kiedyś genialny tutek, też pokazał jak ustawić, a było to w epoce pojedyńczych rdzeni :D
dac77 Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 No to gratuluję. Teraz krytyka. Butelki są jakieś nie takie. Widać szwy na tej drewnopodobnej ścianie.
Korsarz-37 Napisano 30 Grudzień 2009 Napisano 30 Grudzień 2009 BOSKO ! 9 h renderowania ? no ale warto bylo czekac. Wizka miodzio :) tylko czy niestalo sie cos niepokojacego z tymi krzeslami w drugim pomieszczeniu (po prawej stronie) ??
Tomaszek16 Napisano 30 Grudzień 2009 Napisano 30 Grudzień 2009 ładna wizka ale listwa podłogowa lewituje podobnie jak stolik TV. Nie widać faktury skóry na sofie lub fotelu chyba że są z jakiegoś innego materiału to sorry. Jeszcze jedna sprawa lampa w jadalni wygląda jakbys wogole nie dał materiału. To tyle.
Gość trzciona Napisano 30 Grudzień 2009 Napisano 30 Grudzień 2009 Witam! Zgadzam się z waszymi wszystkimi opiniami. Z lampa w kuchni to wogóle problem jest taki że nie jest zamocowana do sufitu - źle ją umiejscowiłem (pod spodem lampy ten czerwony pasek to resztki po innej lampie). Render wyszedł jak wyszedł, ogólnie jestem zadowolony. Oczywiście jest dużo pracy jeszcze przede mną, ale od czegoś trzeba zacząć. Teraz szukam optymalnych ustawień godzących jakość z szybkością rederingu. Bardzo liczę na jakieś małe podpowiedzi. Jedną podał już mkeruj z dmc[qmc] - bardzo dziękuję.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się