D4w!D Napisano 30 Grudzień 2009 Napisano 30 Grudzień 2009 Siema, mam problem z Line. Otóż gdy stawiam pierwszy punkt przytrzymując lewy przycisk myszy (krzywe), to potem następnym punktem muszę dopasowywać sobie resztę. Czy da rady zrobić tak, by po dopasowaniu, mógł zacząć od punktu, gdzie kończy się krzywa, a nie z tego co dopasowywałem ? Bo na końcu tej krzywej nie można zrobić linii prostej tylko właśnie się dopasowuje dalszą część ;/ Srry było ciężko mi opisać o co mi dokładnie chodzi, ale może któryś z was wpadnie o co biega i wytłumaczy, czy da rady takie coś zrobić.
PICsell Napisano 30 Grudzień 2009 Napisano 30 Grudzień 2009 http://www.tutorials3d.com/eng/tut_free2_splines.asp?id=2 1
D4w!D Napisano 30 Grudzień 2009 Autor Napisano 30 Grudzień 2009 Dzięki za tutorial ^^ Niestety dzisiaj nie dam rady sprawdzić, czy to jest to o, co chodziło, jak coś jutro dam odpowiedź :P
Wray Napisano 30 Grudzień 2009 Napisano 30 Grudzień 2009 (edytowane) Zamiast męczyć się tłumacząc, o co chodzi zamieść jakiś screen. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale zakładam, że chcesz po prostu kontynuować krzywą od punktu, w którym przestałeś ją rysować. Poczytaj w Helpie (F1) o opcji Insert. Poza tym masz jeszcze takie jak Create Line, Refine itp. Jeśli już pracujesz na krzywych w 3ds max to warto abyś wiedział coś na temat Snaps Toggle, Weld i o tym, że tworzenie krzywych pod kątem modyfikatora Surface nie wymaga "połączonych wierzchołków" (nie wszystkie wierzchołki można połączyć). Ale to już tak na marginesie. ;) Edytowane 30 Grudzień 2009 przez Wray
D4w!D Napisano 31 Grudzień 2009 Autor Napisano 31 Grudzień 2009 K znalazłem tam w poradniku dużo tego co chciałem i dzięki za rady :P
Chaczyk Napisano 4 Styczeń 2010 Napisano 4 Styczeń 2010 PICsell świetny tut, dzięki za link. Daje reput.
Rekomendowane odpowiedzi