arti Napisano 22 Kwiecień 2004 Share Napisano 22 Kwiecień 2004 mam pytanie :) mam taką sobie siatke i sie zastanawiam jak moge usunąć zbędne polygony ?? :>jak to się robi ogólnie bo to mi strasznie zwalnia prace w 3ds :) z góry dzięki ps. w jaki sposób mogę scalić wszystkie elementy do jednego ?? nie chodzi mi o GROUP... dziękówa ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 22 Kwiecień 2004 Share Napisano 22 Kwiecień 2004 aby scalić obiekty na poziomie modelingu, używaj attach Usuwanie polygonów - jeśli płaszczyzna ma całkowicie zniknąć - po prostu zaznacz je i wciśnij del. Jeżeli chcesz natomaist zachować płaszczyznę, a tylko pozbyć się gęstej siatki - zaznacz krawędzie i wciśnij remove, potem to samo zrób z vertexami, które pozostaną. dodam jeszcze, gdyż nie wiem w jaki sposób robiłeś ten model, że wszystko to o czym wspomniałem robisz po skonwertowaniu bryły na editable poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arti Napisano 23 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 23 Kwiecień 2004 dzięki właśnie o to mi chodziło (remove) .. attach też mi sie przydało :) dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi