Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam pytanie :) mam taką sobie siatke i sie zastanawiam jak moge usunąć zbędne polygony ?? :>jak to się robi ogólnie bo to mi strasznie zwalnia prace w 3ds :) z góry dzięki

ps. w jaki sposób mogę scalić wszystkie elementy do jednego ?? nie chodzi mi o GROUP...

dziękówa !

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

aby scalić obiekty na poziomie modelingu, używaj attach

 

Usuwanie polygonów - jeśli płaszczyzna ma całkowicie zniknąć - po prostu zaznacz je i wciśnij del. Jeżeli chcesz natomaist zachować płaszczyznę, a tylko pozbyć się gęstej siatki - zaznacz krawędzie i wciśnij remove, potem to samo zrób z vertexami, które pozostaną.

 

dodam jeszcze, gdyż nie wiem w jaki sposób robiłeś ten model, że wszystko to o czym wspomniałem robisz po skonwertowaniu bryły na editable poly.

 




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności