Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam:)

 

Mam kilka pytań:

 

1) Jak powielić przedmioty wzdłóż jakiejś krzywej? Wiem że mogę użyć Tools > Array a potem.... co? Powiedzmy że moja krzywa to 8 edge'ów z których wyodbrębniłem sobie całość jako spline'a

 

2) Druga sprawa.... Jak szukać normalnej?:) Chodzi mi o to, że w moim modelu bardzo przydatną rzeczą byłaby normalna. Powiedzmy że mam kilka polygon'ów i chciałbym wzdłuż nich normalnej coś wystrzelić:P Czy jest taka możliwość w maxie w ogóle? Czy zależy to od tego co chce dokładnie zrobić?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 644
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli chodzi od drugie pytanie to nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale naprzykład jak zaznaczysz poligon i dasz extrude to wtedy zaznaczasz w nim opcje 'by normal local' i wtedy powiększa po normalnej.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności