Napisano 6 Styczeń 201015 l Witam:) Mam kilka pytań: 1) Jak powielić przedmioty wzdłóż jakiejś krzywej? Wiem że mogę użyć Tools > Array a potem.... co? Powiedzmy że moja krzywa to 8 edge'ów z których wyodbrębniłem sobie całość jako spline'a 2) Druga sprawa.... Jak szukać normalnej?:) Chodzi mi o to, że w moim modelu bardzo przydatną rzeczą byłaby normalna. Powiedzmy że mam kilka polygon'ów i chciałbym wzdłuż nich normalnej coś wystrzelić:P Czy jest taka możliwość w maxie w ogóle? Czy zależy to od tego co chce dokładnie zrobić?
Napisano 6 Styczeń 201015 l Jeśli chodzi od drugie pytanie to nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale naprzykład jak zaznaczysz poligon i dasz extrude to wtedy zaznaczasz w nim opcje 'by normal local' i wtedy powiększa po normalnej.
Napisano 6 Styczeń 201015 l greetings earth creatures odpowiedz na pierwsze pytanie: http://www.itoosoft.com/english/menu.php?id=clone ;)