Jump to content

XaoC

Members
  • Content Count

    734
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

About XaoC

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/23/1983

City (optional)

  • Miasto
    DRIMAGINE NS
  1. Nie ma co narzekać bo to gifik, co można w nim zmieścić (no tak, ja wiem można krowę z cyckiem i w wszystko w 3d). Co niektórzy nie skomentują, bo uważają swoje słowa za "zbyt cenne", albo niezauważyli że ktoś komuś właśnie "w......sie do anusa' (anus to żadno przekleństwo panie władzo!) Ale pracka przyjemna, bardziej ni sie skojarzyla z Battlestar Gallactica.... Cóz wiecej.... Brawo bo GIF :)
  2. XaoC

    OPENGL i problem

    Karta? Jak nie to na beszczela do autodesku. I jak przez te anomalie straciles kilak zlecen to obecnie sa w stanie ci to zwrocic ( w zaleznosci od ciebie ).... krocie
  3. Nie ma co szukac. Polecam ci przeinstalowanie z kompletnym wyrzuceniem wszystkich smieci. Rejestr i te sprawy. Takie rzeczy sie dzieją. Ja mam na licencjackiej wersji mayki np ze wiesza mi sie cala WINDA (!!!) po cieciu polygonow. Jutro uderzam do pokoju programistow blagac o przeinstalowanie badz cokolwiek, bo bez tego to slabo.... No czasami brutalne sposoby sa najlepsze @EDIT - i to tak bezczelnie bez "2"
  4. XaoC

    [WIP]Arachnid Horror

    Okej, Nie chcę się chwalic, bo nie ma czym. Idzie ciężko, bo cięzką drogę do celu sobie wymyśliłem, mam nadzieję że ktoś po drodze mi pomoże Zacznę historię od początku. Bawiłem się reaktorem, chciałem zarzucić jakimś latającym kawałkiem Starship Troopa. Poszukałem w necie bleuprintów, żeby to przygotować go jakiegokolwiek ruchu. Czyli zacząłęm od początku. I przez przypadek natrafiłem na taką stronkę http://www.gearsonline.net/series/starship+troopers/ Poprostu uwielbiam tą starą kreskę i te stare obłości, nie mogłem odpuścić. KONIECZNIE to trzeba zastosować!!! tylko jest tu wiele...... bardzo wiele...... problemow. Tak zarzucę narazie głupimi renderami: No sorki za takie oswietlenie słabe, ale tak wyszło. Jednak nie o to chodzi. Przyjrzyjcie się temu konceptowi: Uploaded with ImageShack.us Poprostu nie rozumiem co się może dziać w częsci tułowia, nawet po obejrzeniu anime. A od tułowia zacząłem modelowanie i pilnowałem byleby tylko to się dało zanimować prawidłowo poźniej (priorytet no1) Juz słyszałem że mam to zastąić czymś podobnym za stawami kolan. Ale.... Normalnie sobie tego nie wyobrazam. Poprostu zajalem obzajanie konceptu celowanego w 2d a ja ni stad ni z owad jak wiesniak, zachcialo mi sie w 3d go ogarniecie..... masakra. No aż nie wiem.... błagam, spojrzcie na te referk co zapodałem i MOŻE coś ktoś mo podowie.... bo ja nie ruszę dalej bez kompletnego tułowia, a poprostu tego nie czuje Problemem jest, ze referka zle oddaje ewentualne przeniesienie na 3d. Da się wejrzec w to wszystko, ale ciezko zrozumiec. Naprawde, nawet po obejrzeniu anime dlugo zastanaiwałem sie po co jest kawalek matalu wystajacego z ..... no teraz juz wiem i dziala to w animacji. Sry za chaos, zmeczenie juz konkretne....
  5. [email protected] - chcialbym to zobaczyc, bo to nie jest to samo co masz w maya i poprostu nie wieżę zjnając ten program od 4 lat modelowania w nim.... błagam o linka :) 2. tak jak mafida tyle że warto sobie "colllapse"nąć te vertexiki zaraz po tym, bo.... potem można nieźle się pogubić
  6. tak jak wyzej pisał KoMic. bo to brzmi jakbys mial za duzo elementow malych w porownaniu do calej scenki. Sprobuj Perspective > Persp User View > i pobawic się w FOVie. Przynajmniej u mnie to działa, albo nie zrozumiałem:) EDIT - tylko ze im blizej do zera to sam perspective bedzie sie zblizal do tego gwałconego usera...
  7. Co się zdarzyło że nic się nie dzieje? Dobrze się działo i koniec? Nie rób tak jak ja że nie kończysz pracek:P EDIT @ EDIT : ????
  8. Na tym już za cholerę nie zdążę, ale od przyszłego..... Oj tak, w końcu zakupiłem tableta :D:D:D Także.... No nie wiem czy ktokolwiek tu mi zaradzi :P Także koniec kotisded że miasto te samo... już będzie krew :D Usz....
  9. raczej tak, na facebooku:)
  10. Jak na złość 15tego akurat wyjeżdżam:P No cóż... trochę szkoda.... Chyba że przełożę wyjazd...
  11. Ja bym proponował ewentualnym chętnym by zlecili jakiemuś urzędowi sprawdzenie tego. Bo rzeczywiście, nie ma tam żadnych informacji prócz konkretnych dokumentów, które już teraz możecie podpisać:/ No niestety, tak już u nas się zdażało, że koleś wyjeżdża z kraju, zarabia ileśset tysięcy, a ludzie zostają tu z ogromnymi długami. W tym przypadku, jak pisze ola-f, można zostać ze sprawą sądową:/ Dziwne to, dziwne, do sprawdzenia! Tym bardziej że jest napisane coś w stylu "...przez niekonsekwencje byłych uczestników........ mamy dla was super wekselik:D". Hm..... Ja nic nie słyszałem o tym wcześniej.... Kto uczęszczał na te kursy? Czego tam nauczą? W ogóle kto to prowadzi?:D
  12. Dobra, już znalazłem coś co mnie satysfakcjonuje w 100%:) Oto link do tutka: http://www.traptcg.com/content/cool-glowing-light-trail-effects-3d-studio-max A to link do DARMOWEGO plugina (nazywa się TRAIL): http://www.lastjedioutpost.ru/Plug-ins.htm @EDIT - uwaga, stronka po rusku:)
  13. Witam:) Potrzebuję jakiejś pomocy, by zrobic cos takiego: http://www.pond5.com/stock-footage/448456/swirling-light-trails-loops.html Soft: 3dsmax + aftereffects (im mniej aftera tym lepiej:D)
  14. Udało mi się rozgryźć o co chodziło:) Kości łydek i przedramion miały wspólną jedną rzecz: gdzie kończyła się ręka, a zaczynała dłoń czy stopa, miałem wymodelowaną "skarpetę". Pomiędzy nią a resztą ciała nie było żadnej statki. Czyli obiekt był niepełny, jedyne co łączyło dłonie i buty z resztą modelu był przycisk 'detach' XD Zwykły bridge naprawił całą sprawę Dziękuję za uwagę:)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy