Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Po dłuższej przerwie zostałem zaprzężony do stworzenia pewnej sceny w MAX + Vray.

 

Koncept

poster2sv.jpg

 

Pojawił się pewien problem - jak widzimy na koncepcie - z zewnątrz obiekt ma inny kolor, z wewnątrz inny (zapomnijmy na razie o przezroczystości - załóżmy że jej nie ma).

 

Stworzyłem obiekt w NURBS, który będę animował.

 

test0000.png

 

Chciałbym aby miał dwustronny materiał - np. z jednej strony (wewnątrz) kolor niebieski, z drugiej (na zewnątrz) czerwony. Na wersję łopatologiczną mam już pomysł, ale może ktoś z użytkowników doradzi jak taki efekt osiągnąć jedynie przy użyciu materiałów, szybciej i bez wychodzenia z MAX'a (tzn. bez "dymu i luster")?

 

Z góry dziękuję.

 

Arh

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Owszem ma. Ba, nawet Vray ma taki materiał.

Jednakże a nic nie mogę ich zmusić by wypluły mi w renderze dwa czyste osobne kolory.

:(

 

EDIT:

posterkolor.jpg

Poza Vrayem już mi się udało.

Trzeba jak widać czasem czytać maxowego helpa. 'u_u

 

EDIT2:

No tak, ale ten sam materiał pod vrayem już nie działa.

 

Przynajmniej mam już szybszy sposób jak bezboleśnie zrobić maskę alpha do after effects :) Tylko samą animację trzeba będzie wyrenderować dwa razy - dla obu materiałów, co zajmie dwa razy więcej czasu. Pomysły pod Vray mile widziane :)

Edytowane przez 0-Arh+

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności