Jump to content

uzumakishadow

Members
  • Content Count

    482
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

uzumakishadow last won the day on November 13 2014

uzumakishadow had the most liked content!

Community Reputation

427 Excellent

1 Follower

About uzumakishadow

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Dokładnie podobne odczucia miałem oglądając zajawkę nowego hudego z tym, że te proponowane toolsy wygladają na działające o wiele wiele lepiej... niż w modo, no ale to byłoby dziwne gdyby było inaczej:)
  2. No nie w każdym bo modo miało dotychczas destrukcyjny system modelowania a teraz po wielu latach w końcu wprowadzają to "co jest wszędzie". Działa to specyficznie w becie miejscami ale idzie to w dobrą stronę. Przede wszystkim pewne rzeczy robia prostszymi - bardziej intuicyjnymi choć są i zgrzyty. Text tool np. pomimo, że proceduralny - nadal wymaga trochę pracy ale jest duuuuży progres.
  3. No halo, przecież vray jest. Beta ale śmiga aż miło. Co do skomplikowania to przy open beta, ja staram się sugerować aby pewne rzeczy pod kątem obsługi i ux były przejrzystsze i łatwiejsze ;)
  4. Myślę, że przy takiej niszowości tematu lepsze byłoby dobre kompendium wiedzy - pisane - z dobrymi tagami tematów. Wideo musiałoby mieć naprawdę dobrą formę (dobrego prowadzącego jak np. polimaty) ale kaman to nie jest temat rozrywkowy i tak jak pisze praetorian - wideo w większości przypadków jest nużące ( te wszystkie tutki gdzie rozwiązanie tematu to 10 sekund i dwa zdania ale gość musi najpierw przez 3 minuty robić boxa i standardowy studio setup...) Hmm ja jak szukam informacji to też wolę dobry tekst niż wideo. Mogę to przeczytać na każdym urządzeniu w dowolnej sytuacji. Jakoś taki Vagla nie zarzuca treści pisanych. Myślę, że w kwestii porad prawnych tego rodzaju filmy to overkill bo żeby to było uzyteczne to i tak trzeba podać linki i odnośniki np. do wzorów pism, artykułów, kodeksów etc. Podwójna robota. Ale o co chodzi z tym licencjonowaniem YT? Masa ludzi wrzuca tam pomoce bez bawienia się w jakieś hostingi. A jak nagle stwierdzisz, że zawijasz manele to co? Ktoś będzie szukał pomocy i trafi na 404?
  5. http://alternativeto.net/software/macdrive/
  6. Pod koniec wpisu podaje on link do nowej wersji tego setupu. https://nixart.wordpress.com/2012/05/22/blender-cycles-toon-material-node-setup-update/
  7. W ogóle to zabawne, że tylu zazwyczaj znawców blendka na całym forum a w Twoim wątku cisza.
  8. Hmm no to ja juz poza tym wpisem niewiele pomoge... :) Pewnie na to trafilas (A moze nie to wrzuce) https://nixart.wordpress.com/2012/05/19/blender-cycles-toon-material-node-setup/
  9. A light path? To taki raycastowy node zdaje się. Tam jest z tego co widzialem shadow ray (m.in.). Spróbowałbym.
  10. Ok, a jest tam moze jakis node ktory zbiera informacje o tym czy powierzchnia jest zacieniona albo oswietlona (z mozliwoscia wwyboru ktorego swiatla sie ma to tyczyc). Mozna by takie cos uzyc jako maske. Maska by robila blend na dwoch teksturach a pozniej taki blend wpiety w swiecenie materialu(Zeby bylo plasko), ktory ma wylaczone oddzialywanie dla gi.
  11. A gdyby to zrobić świecącym materiałem niegenerującym gi? (plus pass na cień)... dobra, głośno myślę. Myśl numer dwa. Nie ma już takich gdzieś shaderów? http://www.blendswap.com/blends/view/68518 ?
  12. No generalnie przestawienie materialow na physical duzo daje i do mniejszych szumow i czasow. No i generalnie cuda sie dzieje bo na 128 aa mozna miec dosyc spory DOF bez szumow ( z sensownym czasem!). W ogole mam wraznie, ze irradiance cache jest dokladniejszy (albo bardziej naturalny nawet jak mu brakuje nadal detalu).
  13. Zacząłem w 801 z setupem, małym rigiem i materiałemi etc. Na 901 coś tam się wywalało ale dopiero jak sam model obiektu przeniosłem do nowej sceny (nie wiem czy czasem przyczyną nie był mesh fusiion ten nowy - mam taką intuicję, że to on coś bruździ). A tak sama animacja - bez problemu, doszlifowywanie jej i setupu robiłem już w 901. Render bezproblemowy - wszystko cacy. Nie wiem na ile to jest też kwestią bo się aż tak nie wgłębiałem ale czy nie jest tak, że najwięcej problemów mają ludzie na linuxach (plus osx)? Tutaj win8 i 7 i poza sporadycznymi crashami w bardzo specyficznych sytuacjach - całkiem spoko. Licze na to, że pierwszy SP skoryguje większosć kwestii. Na razie jedyna rzecz, która irytuje dosyć mocno to stary problem (tylko w innych przypadkach bo wtedy to było z blobami i meshfusionem) gdzie po zmianie parametru materiału na obiekcie bazowym - w okienku preview się na replikatorach nie odswiezaja materialy.
  14. @Pionier Spoko, trochę (w każdym razie ja) posiedzę nad ogarnięcie - co można zrobić i jak i testy ruszają pełną parą. Na razie skok prędkości przy zwiększonej jakości z 8h na animacjęz GI na 3h z podbitymi ustawieniami "robi" :)
  15. Uuu czemu? (bez ironii) czego brakuje w blendku?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy