Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Po dłuższej przerwie zostałem zaprzężony do stworzenia pewnej sceny w MAX + Vray.

 

Koncept

poster2sv.jpg

 

Pojawił się pewien problem - jak widzimy na koncepcie - z zewnątrz obiekt ma inny kolor, z wewnątrz inny (zapomnijmy na razie o przezroczystości - załóżmy że jej nie ma).

 

Stworzyłem obiekt w NURBS, który będę animował.

 

test0000.png

 

Chciałbym aby miał dwustronny materiał - np. z jednej strony (wewnątrz) kolor niebieski, z drugiej (na zewnątrz) czerwony. Na wersję łopatologiczną mam już pomysł, ale może ktoś z użytkowników doradzi jak taki efekt osiągnąć jedynie przy użyciu materiałów, szybciej i bez wychodzenia z MAX'a (tzn. bez "dymu i luster")?

 

Z góry dziękuję.

 

Arh

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Owszem ma. Ba, nawet Vray ma taki materiał.

Jednakże a nic nie mogę ich zmusić by wypluły mi w renderze dwa czyste osobne kolory.

:(

 

EDIT:

posterkolor.jpg

Poza Vrayem już mi się udało.

Trzeba jak widać czasem czytać maxowego helpa. 'u_u

 

EDIT2:

No tak, ale ten sam materiał pod vrayem już nie działa.

 

Przynajmniej mam już szybszy sposób jak bezboleśnie zrobić maskę alpha do after effects :) Tylko samą animację trzeba będzie wyrenderować dwa razy - dla obu materiałów, co zajmie dwa razy więcej czasu. Pomysły pod Vray mile widziane :)

Edytowane przez 0-Arh+

Napisano
  • Autor

Hm hm hm.

W takim razie przyszedł dla mnie czas wyczyścić maxa i vraya :)

Dzięki za poświęcony czas.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności